دکتر کاظم زرگری » جراحی بینی » تکنیک های جراحی بینی

تکنیک های جراحی بینی

جراحی بینی به روش بسته چگونه  صورت می گیرد؟

جراحی بینی به روش باز دارای عوارض جانبی بیشتر از بسته است؟

کدام روش برای جراحی حائز اهمیت است و نتایج بهتری را برای متقاضی به همراه می آورد؟

برای دانستن بهترین روش در جراحی زیبایی بینی بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید تا اطلاعات لازم را کسب کنید.

یکی از جراحی های زیبایی پلاستیک در ایران که از استقبال بی نظیر مردم علی الخصوص جوانان صورت گرفته است جراحی زیبایی بینی یا عمل رینوپلاستی است که این عمل به حدی در کشور ما با موفقیت و رضایت مندی متقاضی صورت می گیرد که باعث شده است که افراد زیادی برای اجرای این عمل به کشور ایران سفر کنند و این عمل را در اینجا انجام دهند.

اما برخی از سوالات و پرسش ها باعث شده است که بیماران مقداری با ابهامات قبل از عمل مواجه شوند. از جمله پرسش های آنان این است که چرا برخی از جراحان پلاستیک یا بهترین جراح بینی کرج از روش جراحی باز و برخی دیگر از روش بسته استفاده می کنند ؟ در واقع خواهان دانستن تفاوت جراحی بینی به روش باز و روش بسته در چیست و آیا خود متقاضی حق انتخاب و گزینش دارد یا خیر؟

باید متذکر شویم که جراحان بینی در گذشته از روش بسته یا CLOSE بیشتر برای عمل استفاده می کردند اما امروزه روش باز یا OPEN مورد استقبال قرار گرفته است.

جراح بینی زمانی از روش باز استفاده می کند که سپتوم بینی یا تیغه ی بینی در وسط بینی فرد قرار گرفته باشد، بهترین روش می باشد ممکن است که عوارض جانبی و دوره ی نقاهت آن نسبت به روش بسته بیشتر باشد اما امروزه جراحان پلاستیک این روش را با بهترین و مدرن ترین تکنیک انجام می دهند. باید اشاره نماییم که انتخاب هر روش به سلیقه ی بیمار و فرم کلی بینی فرد بستگی دارد، چنانچه نوک بینی افتاده و گوشتی باشد، جراح بینی اغلب از روش بسته برای این پروسه استفاده می کند.

یکی از تفاوت های عمده ای این دو روش در این است که در روش باز برش از روی بینی(ظاهر) داده می شود و ممکن است که برش دیده شود اما به مرور محو خواهد شد. اما در روش بسته هیچ گونه برش در ظاهر بینی داده نمی شود و برش ها از داخل است. مزیت روش باز در این است که جراح دید کامل به ساختارهای داخلی بینی دارد و در نتیجه در روند موفقیت عمل بسیار بستگی دارد و کمتر پیش می آید که عمل با عدم رضایت مندی بیمار همراه باشد. جراح از این روش برای ترمیم و اصلاح بینی های بسیار مشکل دار استفاده می کند.

چکیده مطلب

جراحی بینی به روش باز یا روش بسته بسیار به شکل و اسکلت بینی بستگی دارد در نتیجه بهتر است که فرد در این پروسه داخلت زیادی ننماید و جراحی زیبایی بینی را به بهترین جراح بینی تهران یا بهترین جراح بینی گوشتی تهران معالج واگذار نماید.

 

هدف از جراحی بینی

تکنیک های جراحی بینی
تکنیک های جراحی بینی

 

منبع : https://www.doctissimo.fr/html/forme/beaute_chirurgie/fo_2461_nez.htm

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

فوق تخصص جراحی زیبایی
با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود و این مسأله می‌تواند برای زنانی که این عمل جراحی را انجام داده‌اند، موضوعی نگران‌کننده باشد. در زیر به مقدمه‌ای متفاوت در...

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

دکتر پروتز سینه نقش بسیار حیاتی در مراقبت و درمان بیماران با مشکلات پروتز سینه دارد. این تخصصی که از جراحان پلاستیک و ارتوپدی می‌آید، به دلیل اهمیت روانی و جسمی مسائل مرتبط با...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *