دکتر کاظم زرگری » جراحی بینی » آزمایشات لازم قبل از جراحی بینی

آزمایشات لازم قبل از جراحی بینی

آیا قبل از جراحی زیبایی بینی باید آزمایش خاصی را دهیم؟

آزمایشات لازم قبل از جراحی بینی شامل کدام ها می باشند؟

آیا انجام آزمایش قبل از جراحی بینی برای همگان الزامی می باشد؟

در این متن توضیحاتی جامع پیرامون آزمایشات لازم قبل از جراحی بینی را به طور جامع آورده ایم برای اطلاع پیدا نمودن از این پروسه بهتر است که این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

امروزه یکی از جراحی هایی که بسیار در بین افراد مورد استقبال واقع شده است؛ جراحی زیبایی بینی یا عمل رینوپلاستی می باشد که قبل از انجام آن جراح بینی خواهان دانستن و اطلاع پیدا نمودن از صحت و سلامتی متقاضی می باشد به همین دلیل برخی از آزمایشات را به منظور بررسی عملکرد سیستم بدنی را تجویز می کند که متقاضی باید قبل از عمل بینی و در اسرع وقت باید انجام دهد.

یکی از این آزمایشات، تست هموگلوبین خون به منظور بررسی عملکرد هموگلوبین و اندازه گیری آن در خون افراد می باشد.

 

هموگلوبین پروتئینی است که توسط آن اکسیژن مورد نیاز را به تمام قسمت های بدن توسط شش ها منتقل می کند و دی اکسید کربن را خارج می نماید. چنانچه این عارضه در بدن فردی پایین نشان داده شود، بیانگر این است که فرد دارای کم خونی می باشد. توصیه جراح بینی آقای دکتر کاظم زرگری بر این است که اگر فردی دارای کم خونی است، اصلا نباید نگران باشد، زیرا قبل از عمل بینی برخی از داروها از جمله فولیک اسید و… را تجویز می کند تا خللی را بر روند عمل وارد ننماید.

برخی دیگر از آزمایشات قبل از عمل بینی عبارتند از:

معاینه فیزیکی متقاضی توسط بهترین جراح بینی تهران تا مطمئن شوند که در سلامت کامل به سر می برد. این بررسی می تواند از لحاظ روحی و روانی نیز باشد.

انجام الکتروکاردیوگرافی را معمولا برای کاندیدایی که مشکل قلبی دارند انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که بیمار در طول جراحیش به قلب او هیچ گونه فشاری وارد نمی شود. در این آزمایش تمام مشکلات و بیماری های قلبی نمایان می شود. معمولا این آزمایش را برای افرادی تجویز می کنند که اولا سنشان بالا باشد و دوما دخانیات زیاد مصرف می کنند.

خانم هایی که خواهان جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراح بینی گوشتی تهران هستند نیز باید قبل از عمل یک تست بارداری را انجام دهند. چنانچه خانمی باردار باشد، بهتر است که این عمل را به بعد از پروسه ی زایمان موکول کند.

جراح بینی برای اطلاع از عملکرد ریه ها، عکسبرداری از قفسه ای سینه را نیز تجویز می کند که این آزمایش را حتما باید متقاضی قبل از جراحی انجام دهد.

همچنین برای اطلاع از فشارخون، دیابت و یا عفونت مجاری ادراری ممکن است که جراح بینی، آزمایش ادرار را نیز بخواهد. انجام این تست خیلی ضروری نمی باشد.

چکیده مطلب

بهتر است که این آزمایشات لازم  قبل از جراحی بینی و سریع صورت گیرد، زیرا ممکن است که فردی دارای کم خونی باشد و با مصرف دارو این عارضه در او برطرف شود اما رخداد بیماریی دیگری در وی اتفاق بیفتد. باید بگوییم که بهترین جراح بینی کرج معمولا این تست ها را سه  تا چهار هفته قبل از عمل باید دریافت کند، در غیر این صورت بی فایده می باشد.

 

 

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

فوق تخصص جراحی زیبایی
با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود و این مسأله می‌تواند برای زنانی که این عمل جراحی را انجام داده‌اند، موضوعی نگران‌کننده باشد. در زیر به مقدمه‌ای متفاوت در...

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

دکتر پروتز سینه نقش بسیار حیاتی در مراقبت و درمان بیماران با مشکلات پروتز سینه دارد. این تخصصی که از جراحان پلاستیک و ارتوپدی می‌آید، به دلیل اهمیت روانی و جسمی مسائل مرتبط با...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *