دکتر کاظم زرگری » جراحی بینی » عمل بینی در مردان

عمل بینی در مردان

 

عمل بینی پر متقاضی ترین جراحی پلاستیک بینی در مردان است. میزان رضایت مردان بعد از جراحی بینی بسیار بالا است، مخصوصاً اگر این جراحی توسط یک جراح بینی متبحر انجام گیرد. جنبه های بسیار زیادی برای عمل بینی مردان وجود دارد که پزشک جراح باید در مورد تمامی این جوانب اطلاعات کافی داشته باشد. در ادامه مقاله با ما باشید تا توضیحاتی تکمیلی در مورد این جراحی را به شما ارائه دهیم.

هدف مردان از جراحی بینی

جراحی بینی در مردان در دهه های اخیر بسیار متداول شده است که توسط بهترین جراح بینی تهران انجام می شود و بسیاری از مردان خواهان انجام این جراحی هستند. ولی در ادامه قصد داریم به برخی از دلایل اصلی مردان برای انجام جراحی بینی بپردازیم.

  • در گذشته باور بر این بود که تنها زنان، بازیگران و مدل ها عمل زیبایی بینی می کنند. امروزه این طرز فکر کمرنگ شده است و بسیاری از مردان خواهان تغییر شکل بینی خود هستند.
  • باور قدیمی بر این بوده است که مردان نباید به ظاهر خود اهمیت دهند در حالی که امروزه تمام انسان ها بدون توجه به جنسیت، خواهان بهتر شدن ظاهرشان هستند.
  • شاید گفتن این جمله درست نباشد ولی با توجه به آماری که گرفته شده است، جامعه امروزی بر ظاهر افراد تمرکز بسیاری دارد و ظاهر بسیار مهم است. این طرز فکر شاید مثبت نباشد ولی واقعیت دارد.
  • عمل بینی مردان می تواند به افزایش اعتماد به نفس فرد کمک کند. البته شاید هدف اصلی مردان از انجام عمل بینی افزایش اعتماد به نفس نباشد ولی این مورد از تاثیرات بهبود ظاهر است.
  • ترمیم آسیب به بینی در گذشته – برخی از مردان خواهان ترمیم بینی هستند زیرا در گذشته آسیبی به بینی آن ها وارد شده است که باعث شکستگی و یا کج شدن بینی شده است. از جمله آسیب های شایع به بینی مردان می توان افتادن از پله، افتادن از دوچرخه و آسیب در فعالیت های ورزشی را نام برد.
  • اصلاح مشکلات تنفسی – برخی مردان به انحراف تیغه بینی مبتلا هستند که این مشکل باعث اختلال در تنفس فرد می شود. البته اصلاح انحراف تیغه بینی نیازی به تغییر در ظاهر بینی ندارد ولی بسیاری از مردان همراه با جراحی انحراف بینی ، خواهان تغییر ظاهری بینی هم هستند.

نکات مهم در عمل بینی مردان

بررسی هدف اصلی مردان از عمل بینی می تواند در انتخاب تکنیک جراحی بسیار موثر باشد. در کل برای انجام جراحی بینی در مردان باید به یک سری جزئیات مهم توجه ویژه شود. فاکتورهای مردانه صورت باید در نظر گرفته شوند و صورت فرد نباید ظاهری زنانه و ظریف پیدا کند. در کل انجام جراحی بینی در مردان باید به صورت طبیعی و توسط بهترین جراح بینی گوشتی تهران انجام شود و به هیچ عنوان انجام جراحی بینی فانتزی گزینه خوبی نیست.

تا جایی که اهداف عمل بینی در مردان مشخص و واقع بینانه باشد، جراح می تواند بهترین نتیجه را برای فرد به دست آورد. در صورتی که مردان در سنین نوجوانی قصد انجام جراحی بین داشته باشند، در ابتدا  بهترین جراح بینی کرج از توقف رشد استخوان های بینی اطمینان حاصل می کند و سپس در صورتی که بینی رشد نهایی خود را داشته باشد می توان این جراحی را انجام داد.

منبع : https://www.cohenwintersplasticsurgery.com/male-rhinoplasty/

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

فوق تخصص جراحی زیبایی
با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود و این مسأله می‌تواند برای زنانی که این عمل جراحی را انجام داده‌اند، موضوعی نگران‌کننده باشد. در زیر به مقدمه‌ای متفاوت در...

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

دکتر پروتز سینه نقش بسیار حیاتی در مراقبت و درمان بیماران با مشکلات پروتز سینه دارد. این تخصصی که از جراحان پلاستیک و ارتوپدی می‌آید، به دلیل اهمیت روانی و جسمی مسائل مرتبط با...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *