دکتر کاظم زرگری » جراحی سینه » بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه

ممکن است بپرسید که آیا انتخاب بهترین مارک پروتز سینه مهم است؟ بله یافتن بهترین برندهای سینه گامی حیاتی در مسیر ساختن اندام رویایی شما است.. دو چیز در فرآیند تصمیم گیری شما مهم است: ایمنی و زیبایی. البته، همه می خواهند علاوه بر ظاهر جذاب و طبیعی ، عمل پروتز عوارضی را نیز ایجاد نکند.

با توجه به اینکه پروتز سینه یکی از جراحی هایی است که خانم های بسیاری متقاضی انجام آن هستند از این رو با سوالات متفاوتی رو به رو هستند که یکی از این سوالات مارک پروتزی می باشد که استفاده می شود .علاوه بر بیمار، پروتز مناسب می تواند در نتیجه ی عملکرد پزشک نیز تاثیر گذاشته وسبب رضایت مندی بیمار از نتیجه جراحی شود از این رو پزشکان نیز سعی بر استفاده از پروتزها با بهترین مارک دارند، از این رو در این مقاله سعی شده است که بهترین مارک های پروتز سینه معرفی شود تا افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند با آگاهی و شناخت لازم تصمیم بگیرند.

تولید پروتز هایی سینه به تکنولوژی بسیار بالایی نیاز دارد برخی از کشور ها این تکنولوژی را داشته و در زمینه درمانی و زیبایی ایمپلنت هایی با کیفیت بالایی را تولید می کنند ، افرادی که می خواهند جراحی پروتز سینه انجام دهند باید از کیفیت پروتزی که قرار است در جراحی آن ها استفاده شود مطمئن شوند و پروتز هایی با کیفیت بالا انتخاب نمایند تا نتایج بهتری را دریافت کنند. به هیچ عنوان بدلیل قیمت پایین پروتز هایی را انتخاب نکنید که کیفیت نامرغوبی دارند، زیرا موجب می شود که شما نتوانید نتایج مطلوبی را از این جراحی دریافت کنید . پروتز منتور و سیلیمد برزیلی دو نوع پروتزی هستند که کیفیت بسیار بالایی دارند.

انواعویژگی های ایمپلنت سینه
صاف،
ریز بافت،
کم و بیش بافت دار،
هایپر بافت.
پوسته ایمپلنت
ژل سیلیکون،
سرم فیزیولوژیکی (9% آب شور)
هیدروژل.
محتوای ایمپلنت
گرد،
شکل آناتومیک یا قطره اشک
شکل ایمپلنت

منتور، بهترین مارک پروتز سینه

مارک پروتز سینه

پروتز سینه منتور یکی از با کیفیت ترین پروتز ها می باشد که در کشور ما نیز وجود داشته و می توان با استفاده کردن از این پروتز نتیجه ی عمل مطلوبی را از بهترین جراح پروتز سینه دریافت نمود . این پروتز از با کیفیت ترین مواد سیلیکونی تهیه شده است. این پروتزساخت کشور آمریکا است که این شرکت با توجه بر نیازهای مشتریان که براساس ترجیح های شخصی، آناتومی بدن، بیماری و … است گزینه های متنوعی را ارائه کرده اند، که این تنوع یکی از دلایل محبوبیت این محصول در میان بانوان بوده است.و اولین پیشنهاد ما به کسانی است که مایل به استفاده از پروتز سینه برای موارد درمانی و زیبایی می باشند.

پروتز سینه منتور یکی از محصولات پروتز سینه است که از شرکت منتور تولید می‌شود. این پروتزها اغلب از سیلیکون با کیفیت بالا تهیه می‌شوند و دارای طراحی و شکلی طبیعی بوده و به افرادی که نیاز به پروتز سینه دارند، کمک می‌کنند تا احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. این پروتزها به صورت دوطرفه و یا تک‌طرفه در بازار موجود می‌باشند و با توجه به نیاز و ترجیحات هر فرد، انتخاب می‌شوند.

منتور یکی از بهترین برندهای کاشت سینه است که پروتزهای سالین و سیلیکونی تولید می کند. هدف محصولات این برند بهبود ظاهر سینه (بزرگ کردن سینه) و همچنین ترمیم سینه پس از ماستکتومی (بازسازی سینه) است. منتور در حال حاضر انواع مختلف ایمپلنت سینه را به بیماران ارائه می دهد، از جمله موارد زیر:

  • Mentor® MemoryGel®: محصولات Mentor® MemoryGel® گرد هستند و از ژل سیلیکونی منسجم استفاده می کنند. قوام ایمپلنت به شما احساس نرمی شبیه بافت طبیعی سینه می دهد.
  • Mentor® MemoryShape®: : ایمپلنت‌های Mentor MemoryShape به شکل قطره هستند و با ژل منسجم پر شده‌اند. بنابراین، آنها نه تنها با بافت سینه طبیعی شما مطابقت دارند، بلکه نمای طبیعی و حس تازه ای به شما می دهند. Mentor® قطره‌ای شکل ظاهری طبیعی را از طریق حداکثر برجستگی ارائه می‌دهد.
  • Mentor® Saline: پروتزهای سینه نمکی Mentor®، که نسبتاً جامد تر از پروتزهای سیلیکونی هستند، سه انتخاب طرح ریزی را ارائه می دهند. این محصول از محلول آب شور استریل مشابه مایعی که در بدن انسان دیده می شود استفاده می کند.
  • Mentor® CPG ژل: این برند پروتز سینه را برای حفظ کانتور و کمک به ظاهر واقعی سینه، طراحی کرده است. منتور ادعا می کند که پروتز سینه Mentor CPG با استفاده از یک ژل منسجم، ظاهر و احساس طبیعی را به بیماران ارائه می دهد.

آلرگان

آلرگان یکی از بزرگ‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای پروتز سینه  در دنیا است. این برند طیف گسترده ای از پروتز (گرد، قطره ای شکل، بافت و صاف) را تولید می کند. ایمپلنت های آلرگان برای کسانی که به دنبال هزینه های با کیفیت بالا اما مناسب هستند، مناسب است. Allergan برخی از مجموعه های ایمپلنت سینه و محصولاتی مانند موارد زیر را ارائه می دهد:

Allergan Natrelle®:

باید بگوییم که Natrelle® جامع ترین مجموعه است. مجموعه ای از پروتزهای سینه Allergan Natrelle در 5 شکل متناوب از پروژکشن کم تا فوق کامل ارائه می شود و مواد سیلیکونی و نمکی را ارائه می دهد.

Allergan Natrelle® را برای دستیابی به اهداف زیر تولید کرد:

  • بزرگ کردن سینه برای زنان حداقل 22 سال و زنان حداقل 18 سال به ترتیب برای ایمپلنت های پر شده با سیلیکون و پر شده با نمک. بزرگ کردن سینه شامل یک جراحی اولیه برای افزایش حجم سینه و جراحی اصلاح ایمپلنت سینه برای بهبود و تنظیم نتایج جراحی اولیه است.
  •  بازسازی سینه : بازسازی سینه شامل یک روش اولیه برای جایگزینی بافت برداشته شده (به دلیل سرطان) یا عدم رشد (به دلیل ناهنجاری شدید پستان) است. همچنین شامل جراحی تجدید نظر برای بهبود یا افزایش اثرات اولیه است.

Allergan Natrelle® INSPIRA:

مجموعه Natrelle INSPIRA® دارای سه قوام ژل متمایز است که نشان دهنده قوام ژل سیلیکونی آن است. این مجموعه شامل Netrelle INSPIRA®، Natrelle INSPIRA® Soft touch و Natrelle INSPIRA® cohesive است. همانطور که ممکن است حدس بزنید، شامل سطح انسجام 1، سطح 2 و سطح 3 است.

ایمپلنت سینه ژل آناتومیک آلرگان 410:

پروتز سینه ژل آناتومیک Natrelle® 410 دارای یک ژل بسیار منسجم است که با هدف حفظ شکل بهینه در طول زمان، سطح بافت BIOCELL® است. همچنین گزینه گسترده ای از ترجیحات ایمپلنت برای دستیابی به اهداف زیبایی شناختی مورد نظر را ارائه می دهد.

Natrelle® 133PLUS Tissue Expander:

این برند آن را بر اساس تکمیل Natrelle® 133 اولیه ساخته است. Natrelle® 133PLUS به یک اتحاد یکپارچه بین گسترش دهنده بافت و ایمپلنت سینه گرد می پردازد.

سینترا

سینترا پروتز سینه سیلیکونی گرد و قطره ای را تولید می کند. از این رو می توانید به انتظارات دلخواه خود برسید. ایمپلنت های ژل گرد این برند پنج پروجکشن را برای بیماران فراهم می کند. آنها همچنین از یک تکنیک بافت انحصاری برای حفظ موقعیت ایمپلنت استفاده می کنند. توجه داشته باشید که ایمپلنت های قطره ای شکل ظاهر و بافت سینه های واقعی را تداعی می کنند.

سیلیمد برزیلی ( silimed )

این نوع از پروتز نیز یکی از مارک های خوب پروتز است که می توان به آن اشاره کرد. در کشور برزیل تولید می شود و تنوع بالایی دارد که این پروتز با توجه به آناتومی بدن ساخته می شود.هزینه پروتز سینه نسبت به نوع آن متفاوت است.

بهترین مارک پروتز سینه چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مارک پروتز سینه ویژگی‌های متعددی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

  •  طبیعی: پروتز سینه باید دارای طراحی و شکلی طبیعی باشد تا به اندازه‌ای که امکان پذیر است با سینه‌های طبیعی همخوانی داشته باشد.
  •  راحتی: مارک پروتز سینه باید از مواد با کیفیت و نرم برای ساخت پروتزها استفاده کند تا راحتی بیشتری برای فرد در هنگام استفاده ارائه دهد.
  • قابلیت تنظیم: پروتز سینه باید قابلیت تنظیم و تناسب با اندازه و شکل سینه فرد را داشته باشد.
  • دوام و ماندگاری: مارک پروتز سینه باید از مواد با کیفیت و ماندگاری بالا استفاده کند تا پس از گذشت زمان نیز شکل و کیفیت پروتز حفظ شود.
  •  انعطاف‌پذیری: پروتز سینه باید انعطاف‌پذیری کافی داشته باشد تا در هر حالت و شرایطی طبیعی و متناسب با حرکات بدن فرد باشد.

کدام ایمپلنت سینه بهتر است؟

  • اگر می خواهید خطر عوارض پزشکی را کاهش دهید، به سراغ ایمپلنت های سالین بروید.
  • اگر به ظاهر طبیعی بیش از همه اهمیت می دهید، به سراغ ایمپلنت های سیلیکونی بروید.
  • اگر می خواهید حجم نمکی با شکل طبیعی و احساس سیلیکون داشته باشید، به سراغ کاشت خرس لثه بروید.
  • اگر علاوه بر بزرگ کردن سینه به لیپوساکشن نیز فکر می کنید، به سراغ تزریق چربی بروید.
دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

فوق تخصص جراحی زیبایی
با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
تاثیر پروتز سینه بر شیردهی و بارداری

تاثیر پروتز سینه بر شیردهی و بارداری

پروتز سینه برای زنانی که به دلیل عوامل مختلفی از جمله بیماری‌های سرطانی، جراحی‌های تخریبگر، یا عوارض طبیعی مانند کوچک بودن سینه، نیاز به ترمیم و شکل‌دهی به سینه‌های خود را دارند،...

پروتز سینه اشکی بهتر یا گرد؟

پروتز سینه اشکی بهتر یا گرد؟

پروتز سینه یکی از راه‌های معمول برای افزایش اندازه و شکل سینه‌ها است که برای افرادی که به دلایل مختلفی از جمله عوامل طبی یا زیبایی اقدام به جراحی آن می‌کنند. انتخاب بین پروتزهای...

7 علائم عفونت پروتز سینه + راه درمان

7 علائم عفونت پروتز سینه + راه درمان

عفونت پروتز سینه یک مشکل پزشکی جدی است که ممکن است پس از عمل جراحی پروتز سینه یا در طول زندگی و پس از آن رخ دهد. این عفونت می‌تواند تاثیرات مخربی بر روی سلامتی و کیفیت زندگی فرد...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *