در کلینیک دکتر زرگری می‌‌توانید از متخصصان ما مشاوره لازم را دریافت کنید

دکتر کاظم زرگری » لاغری و پیکرتراشی » بهترین جراح ابدومینوپلاستی + نمونه کارهای باورنکردنی

بهترین جراح ابدومینوپلاستی + نمونه کارهای باورنکردنی

بعد از زایمان خیلی چاق شدی؟ پوست شکمت آویزون و افتاده شده ؟ رژیم هم گرفتی ولی همچنان شکمت بزرگه؟ راهکار اصلاح این بدشکی های اندامت میدونی چیه ؟

جراحی ابدومینوپلاستی

این عمل کمک بزرگی است برای افرادی است که بعد از زایمان و یا کاهش وزن شدید دچار افتادگی شدید پوست و چربی های اضافی در ناحیه شکم و زیر شکم شده اند و با ورزش و رژیم های سخت نیز موفق به از بین بردن و یا ترمیم آسیب های پوستی ناشی از آن نشده اند.

محتوا پنهان
  1. 1 جراحی ابدومینوپلاستی
    1. 2 افراد مناسب ابدومینوپلاستی
    2. 3 شرایط لازم برای عمل ابدومینوپلاستی
      1. 4 داشتن سلامت عمومی بدن
      2. 5 انتظارات واقع بینانه از نتیجه عمل
      3. 6 تلاش برای تغییر سبک زندگی
      4. 7 داشتن سابقه زایمان و یا چاقی
      5. 8 افتادگی شکم بعد از زایمان
      6. 9 به وزن ایده آل خود رسیده اید اما پوست شکمتان شل و آویزان است
      7. 10 ابتلا به بی اختیاری ادرار در اثر چاقی
      8. 11 از کمر درد رنج می برید
      9. 12 دچار فتق شکم شده اید
    3. 13 نتایج جراحی ابدومینوپلاستی
    4. 14 روش های جراحی ابدومینوپلاستی
    5. 15 مزایای جراحی ابدومینوپلاستی
      1. 16 کاهش بی اختیاری ادرار با ابدومینوپلاستی
      2. 17 بهبود عضلات ناحیه شکمی و بهبود ظاهری موقعیت شکم
      3. 18 بهبود عضلات ناحیه شکمی و بهبود ظاهری موقعیت شکم
    6. 19 جراحی چقدر طول می کشد و چه موقع به زندگی روزمره برمی گردم؟
  2. 20 انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی
    1. 21 در زمان انتخاب جراح ابدومینوپلاستی به چه مواردی دقت کنیم ؟
      1. 22 توجه به علم زیبایی شناسی
      2. 23 ارائه مشاوره دقیق و صادقانه
    2. 24 روش های انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی
    3. 25 چکیده مطلب
  3. 26 سوالات شما در این خصوص

جراحی ابدومینوپلاستی


ابدومینوپلاستی یک نوع روش جراحی زیبایی است که منجر به سفت کردن ماهیچه های شکمی و برداشتن پوست های شل و چربی از ناحیه شکم می شود. بنابراین شکم ظاهری صاف و سفت و ماهیچه ای پیدا می کند. در طول زایمان بدن زنان دچار تغییرات ظاهری مخصوصاً در ناحیه شکم می شود. بعد از زایمان با کاهش وزن سریع شکم ظاهری افتاده پیدا می کند. بنابراین بسیاری از زنان خواستار انجام جراحی ابدومینوپلاستی می شوند. ابدومینوپلاستی چیست؟ آیا برای انجام عمل ابدومینوپلاستی باید به یک جراح حاذق مراجعه کرد؟ ابدومینوپلاستی بهتر است یا لیفت شکم؟ بهترین جراح ابدومینوپلاستی کیست ؟ عمل ابدومینوپلاستی دارای عوارضی می باشد؟ شاید سوالات مطرح شده برای شما جالب باشید و تصمیم به انجام این عمل زیبایی داشته باشید. با همراه باشید تا بتوانید دقیق تر انتخاب کنید و نتیجه ی دلخواه را کسب نمایید .

جراحی ابدومینوپلاستی هیچ گونه عوارض جانبی را برای افراد به همراه ندارد و بهترین کاندیدای آن افرادی اند که اخیر دچار نوسانات و کاهش وزن شدید شده اند. اما افرادی که بعدها خواهان بارداری اند بهتر است که این پروسه را انجام ندهند، زیرا بافت های داخلی هنوز انسجام خود را به دست نیاورده است.

جراح پلاستیک با بی حس کردن شکم یا بیهوش نمودن بیمار(بنابه نظر متقاضی) ابتدا برشی افقی در سطح شکم یعنی بین ناف و نزدیک ناحیه تناسلی ایجاد می نماید. بعد از آن جراح بافت ها و چربی های زائد را بر می دارد و برای بستن برش اقدام به بخیه زدن می نماید.

ابدومینوپلاستی  یا جراحی زیبایی شکم را اغلب بانوان به خصوص خانم های جوان انجام می دهند. یکی از دغدغه های فکری متقاضیان در این می باشد که آیا جای برش بعدها قابل رویت می باشد که باید در اینجا متذکر شویم در صورتی که به جراحی حاذق و باتجربه مراجعه شود هیچ گونه آثاری از عمل به همراه نخواهد ماند.

دسترسی سریع تر به مطالب ارائه شده از طریق لینک های زیر :

یکی از جراحی های زیبایی شکم ابدومینوپلاستی یا تامی تاک می باشد که در این پروسه جراح پلاستیک و زیبایی پوست زائد و اضافی شکم را بر می دارد و شکم را مسطح می کند.

شایان ذکر است که بگوییم در حذف چربی های شکم ، ناف از جایگاه اولیه جدا می شود و به پایین کشیده خواهد شد جراح با ایجاد برشی سعی در جایگزینی آن در منطقه ابتدایی می نماید. برای این که جراحی ابدومینوپلاستی از نتایج بالایی برخوردار باشد و متقاضی از میزان رضایت مندی بالایی بهره مند شود، باید به یک جراح با تجربه و ماهر مراجعه نماید.

امروزه جراحان برای انجام  این پروسه بی خطر از بهترین روش ها و تکنیک ها استفاده می کنند تا جای هیچ گونه نگرانی برای بیمار در پی نداشته باشد.

متذکر می شویم که این جراحی را آقایانی که دارای شکم بزرگی هستند نیز می توانند انجام دهند و این موضوع از مزایای ابدومینوپلاستی است ، در صورتی که از هیچ گونه بیماری خاصی برخوردار نباشند و فشار خون متعادلی راشته باشند.

متقاضی باید از تمام دستورالعمل های جراح پیروی کند زیرا عدم اجرای آن ممکن است دچار عوارضی شود که مهم ترین آن را می توان در تورم و درد اشاره نمود. به همین دلیل است که گفته می شود که بعد از عمل ابدومینوپلاستی در صورت ایجاد هرگونه علائم غیر طبیعی فورا جراح خود را مطلع کنند.

فیلم رضایت مندی زیباجوی عزیز از عملکرد و نتیجه جراحی بینی توسط دکتر کاظم زرگری

این مساله بسیار مهم است که مراجعین و زیباجویان رضایت کاملی از نتایج حاصل از عمل بینی داشته باشند.



افراد مناسب ابدومینوپلاستی

اگر تجمع چربی فقط زیر شکم دیده میشه

اگه سخت ورزش کردی و شکمت لاغر نشده

اگر حسابی کالری سوزوندی و بازم شکم داری

کیس مناسبی برای جراحی ابدومینوپلاستی هستی !!!

گاهی اوقات پوست شکم بعد از بارداری یا پس از کاهش وزن زیاد دوباره جمع نمی شود. اگر نسبت به شکل ظاهری شکم خود آگاه باشید، به احتمال زیاد از ابدومینوپلاستی سود خواهید برد. این روش برای افرادی که اضافه وزن دارند یا برای کاهش وزن تلاش می کنند، مناسب نیست.

برای اینکه به خودتان زمان بدهید تا به تصمیم درست برسید، باید مطمئن شوید که حداقل دو هفته بین مشاوره و عمل جراحی فاصله داشته باشید.اما به طور کلی این جراحی برای افراد زیر مناسب است :

  • افرادی که بیماری های سیستمیک ندارند.
  • بیمارانی که اضافه وزن ندارند.
  • بیماران با بافت شکمی شل و بافت چربی زیر جلدی ضعیف هستند.
  • افرادی که از افتادگی پوست شکایت دارند.
  • بیمارانی که از ترک های پوستی/استریا شکایت دارند.

جراح شما یک ارزیابی دقیق قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی شکم برای شما مناسب است، انجام می دهد. برای اینکه دقیقا بدانید از نتایج این جراحی چه می خواهید.

توصیه می کنیم انتظارات خود را در اسرع وقت با مشاور خود در میان بگذاریدو در رابطه با قیمت جراحی ابدومینوپلاستی به توافق برسید ،  این باید به شما کمک کند تا دید روشنی از آنچه به طور واقعی با این روش قابل دستیابی است، ایجاد کنید.

بنر اینستاگرام

شرایط لازم برای عمل ابدومینوپلاستی

داشتن سلامت عمومی بدن

ابدومینوپلاستی یک روش فوق العاده کم خطر است. با این حال، تنها افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی کسانی هستند، که به نسبت سالم باشندو به عنوان مثال، قلب و ریه های شما باید سالم باشند؛ زیرا تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرید.

علاوه بر این، عاری بودن از اختلالات بافت همبند و اختلالات خودایمنی برای اطمینان از اینکه بهبودی شما کوتاه، ایمن و راحت است، مهم می باشد. اگر مطمئن نیستید که به اندازه کافی سالم هستید که بتوانید کاندیدای مناسبی برای انجام عمل جراحی شکم باشید، نگران نباشید. سابقه پزشکی شما در طول مشاوره اولیه با بهترین جراح لیپوماتیک به طور کامل بررسی می شود.

انتظارات واقع بینانه از نتیجه عمل

ابدومینوپلاستی روشی عالی برای درمان برخی از بیماری ها و بهبود اعتماد به نفس شماست. با این حال، این روش برای کاهش وزن در نظر گرفته نشده است. ابدومینوپلاستی برای برداشتن پاکت های کوچک چربی اضافی شکم طراحی شده است.

علاوه بر این، نتایج این روش دائمی در نظر گرفته می شود. هنگامی که سلول‌های چربی برداشته شدند، سلول‌های جدید نمی‌توانند جایگزین سلول‌های چربی حذف شده شوند. با این حال، برای حفظ نتایج این روش، مهم است که بین 10 تا 30 پوند وزن فعلی خود باقی بمانید. افزایش وزن بعدی می تواند باعث کشیدگی مجدد پوست شود. هر گونه کاهش وزن پس از آن می تواند منجر به افتادگی یا افتادگی پوست اضافی شود.

تلاش برای تغییر سبک زندگی

همانطور که قبلا ذکر شد، بهترین راه برای حفظ نتایج ابدومینوپلاستی مادام العمر، عدم افزایش یا کاهش وزن است. با این حال، به همان اندازه که خوردن در حول و حوش نگهداری مهم است، در افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی مراقبت از پوست نیز به همان اندازه مهم است. هیچ شکلی از الکل و تنباکو یا محصولات جانبی را مصرف نکنید.

روزانه به اندازه ای آب مصرف کنید که ادرار شما شفاف یا حداقل بسیار کم رنگ باشد. در نهایت، ویتامین ها و مواد معدنی حمایت کننده پوست مانند ویتامین C، ویتامین E، ویتامین K و بیوتین را در رژیم غذایی خود دریافت کنید.

داشتن سابقه زایمان و یا چاقی

به یاد داشته باشید، برای اینکه کاندیدای مناسبی برای عمل جراحی شکم باشید، باید پوست شل داشته باشید. دو مورد از شایع ترین علل شلی پوست بارداری و چاقی هستند. علاوه بر این، هر دوی این رویدادهای زندگی می توانند منجر به آسیب «دائمی» عضلات معده شما شوند. این اغلب زمانی آشکار می شود که قسمت پایین شکم شما شبیه کیسه کانگورو باشد. هیچ مقدار رژیم غذایی یا ورزش نمی تواند این را معکوس کند. تنها گزینه شما این است که ماهیچه های شکم خود را توسط جراح پلاستیک سفت کنید.

علاوه بر این، اگر علاوه بر پوست شل، پوست اضافی نیز داشته باشید، می توانید بسیار سنگین تر از وزن واقعی خود به نظر برسید. اگر ماه‌ها یا سال‌ها برای رسیدن به وزن مناسب تلاش کرده‌اید، این می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد و بر اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد. اگر اشخاص بچه دار شده اند یا چاق بوده اند، افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی هستند.

افتادگی شکم بعد از زایمان

بهترین کاندید برای ابدومینوپلاستی هیچ برنامه ای برای باردار شدن در آینده ندارد. در صورت باردار شدن هیچ خطر پزشکی برای شما یا جنین شما وجود ندارد، با این حال، هر بارداری با خطر افزایش وزن قابل توجه، شلی یا پوست اضافی و پارگی دیواره های شکم همراه است.

هر یک از این رویدادها اثرات این روش را معکوس می کند. اگر در آینده باردار شوید، ممکن است برای بازگرداندن بدن دوران بارداری خود به یک روش پیگیری نیاز داشته باشید.

به وزن ایده آل خود رسیده اید اما پوست شکمتان شل و آویزان است

به یاد داشته باشید که بهترین افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی کسانی هستند که هدف آن ها کمتر از 30 پوند وزن است. اگر بعد از عمل بیشتر از آن وزن کم کنید، در معرض خطر شل شدن پوست بیشتر و از بین رفتن نتایج عمل قرار خواهید گرفت. توصیه می‌کنیم تا زمانی که به وزن هدف یا نزدیک به وزن هدف خود برسید، صبر کنید تا ابدومینوپلاستی را در نظر بگیرید.

ابتلا به بی اختیاری ادرار در اثر چاقی

ابدومینوپلاستی بسیار فراتر از بهبود زیبایی و اعتماد به نفس شماست. همچنین می تواند چندین بیماری پزشکی را درمان کند. به عنوان مثال، اغلب برای درمان بی اختیاری ادرار استرسی (SUI) توصیه می شود. SUI یکی از شایع ترین عوارض جانبی یا بارداری است. این وضعیت با نشت غیرقابل کنترل ناشی از «فشار» به مثانه، مانند خندیدن، دویدن، پریدن، عطسه یا سرفه مشخص می شود.

اگر زایمان طبیعی دارید و از SUI رنج می برید، ممکن است از ابدومینوپلاستی برای درمان بی اختیاری استرسی ادرار سود زیادی ببرید. حتی اگر داروهای خوراکی نسبتا مؤثر باشند، باید به یاد داشته باشید که دوزهای مناسب را در زمان‌های مناسب بدون شکست مصرف کنید. علاوه بر این، داروهای تسکین بی اختیاری اغلب با عوارض جانبی متعددی همراه هستند. اگر اختلال کنترل مثانه دارید و پوست شل و چربی اضافی دارید، ممکن است کاندید مناسبی برای ابدومینوپلاستی باشید.

از کمر درد رنج می برید

کاهش وزن شدید و بارداری های چند قلو، در میان سایر عوامل خطر، می تواند منجر به متسع شدن عضلات شکم شما شود.

بعد از اینکه ماهیچه های شکم به هم دوخته شدند، ممکن است متوجه شوید که وضعیت بدن شما به طور قابل توجهی بهبود می یابد. وضعیت بهتر می تواند به شدت تون شکم شما را بهبود بخشد، حتی اگر عضلات شکم شما در حال حاضر خیلی سفت نشده باشند و چندین نوع کمردرد را کاهش دهد.

دچار فتق شکم شده اید

فتق شکمی زمانی اتفاق می‌افتد که بافت شکمی یا روده به دیواره شکم نفوذ کرده و کیسه ایجاد کند. عوامل خطر ایجاد فتق شکمی شامل سزارین، آپاندکتومی، کاهش وزن شدید یا فتق شکمی قبلی است. نکته اصلی این است، کسانی که عضلات شکمی ضعیفی دارند و در معرض خطر ابتلا به فتق شکمی هستند یا در حال حاضر دارند، ممکن است افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی باشند.

نتایج جراحی ابدومینوپلاستی

تامی تاک که در جامعه پزشکی با نام ابدومینوپلاستی شناخته می شود، روشی است که شامل برداشتن چربی و پوست اضافی و سفت شدن ماهیچه های شکم و پوست باقی مانده است. ابدومینوپلاستی یکی از متداول‌ترین عمل‌های زیبایی است که در کشور انجام می‌شود، زیرا فوق‌العاده ایمن است و می‌تواند به طور موثری نگرانی‌های زیبایی و بهداشتی متعددی را برطرف کند. این مقاله نشان می‌دهد که افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی چه کسانی هستند.به صورت کلی این جراحی برای افراد زیر توصیه می شود .

نتیجه ی جراحی با ابدومینوپلاستی بسیار شگفت انگیز است ، هرچند که دوره ی نقاهت در این عمل بیشتر از لیپوماتیم است اما بعد از گذراندن آن از اندام زیبا و خوش فرم خود لذت می برید .

کافیـه همیـن الان تصمیم بگیری که میخـوای پیکر تراشی کنی و به اون اندامی که همیشه ارزوشو داشتی برسی! از همین لحظه ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.

برای اینکه کاندیدای مناسبی برای تامی تاک باشید، داشتن پوست شل یا اضافی در اطراف شکم بسیار مهم است. اگر هدف شما صرفا حذف چربی اضافی از شکم است، ممکن است کاندیدای بهتری برای لیپوساکشن باشید.

علاوه بر این، برای انجام این روش، جراح پلاستیک یک برش ایجاد می کند. اگر پوست شما بیش از حد سفت است، ممکن است شکم شما ظاهری «کشیده» داشته باشد. اگر فقط پوست اضافی زیر ناف خود دارید، ممکن است فقط کاندیدای مناسبی برای مینی تاک باشید تا تاک کامل یا اکستنشن. بنابراین داشتن پوست شل شکم از نشانه های افراد مناسب جراحی ابدومینوپلاستی است.

آیا من نیاز به ابدومینوپلاستی دارم ؟

آیا به جراحی ابدومینوپلاستی نیاز دارید؟

1 / 3

آیا بعد از زایمان و شیردهی سینه تان آویزان شده است ؟

2 / 3

آیا دارای سینه های تخت و صاف هستید؟

3 / 3

آیا از سایز سینه های خود راضی نیستید؟

Your score is

0%

جراحی ابدومینوپلاستی می تواند تاثیرات ناشی از چاقی و اضافه وزن شدید را که موجب ناراحتی و کاهش جذابیت و اعتماد به نفس افراد می شود را برطرف سازد با این جراحی بافت شکم به صورت کامل جمع و سفت می شود و چربی ها آن تخلیه می شود و بعد از تخلیه پوست بیمار کشیده می شود و در زیر شکم بخیه زده می شود. در نتیجه به یک شکم صاف و بدون چربی های اضافی دست خواهید یافت و در نهایت تنها مقدار اندکی جای بخیه در قسمت تحتانی شکم باقی خواهند ماند که به مرور زمان و لیزر می توان جای خطوط را محو کرد. دکتر کاظم زرگری در زمینه جراحی های زیبایی شکم مانند جراحی لیپوساکشن، لیزرلیپولیز، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی راهنمایی و مشاورهای لازم را در اختیار شما قرار می دهد و بهترین روش برای از بین بردن چربی های اضافی ناحیه شکم را برای شما انتخاب می نماید که شما به اندامی با ظاهرزیبا و متعادل و مناسب برسید.

امروزه بدلیل اهمیت روز افزون لاغری وتناسب اندام رو شهای جراحی بسیاری مانند لیپوساکشن، لیپوماتیک، لیزرلیپولیز و ابدومینوپلاستی عنوان شده است که در کمترین زمان زیبایی و تناسب اندام را به افرادی که از اندام خود راضی نیستند باز می گرداند. در زیر به برخی از شرایط لاز م برای ابدومینوپلاستی اشاره شده است:

بیماران برای انجام این جراحی لازم است که انتظارات واقع بینانه تر داشته باشند برای انجام این جراحی لازم است که فرد بیماری خاص و مشکلات قلب و عروقی نداشته باشد.جراحی ابدومینوپلاستی برای زنانی که تصمیم به بارداری مجدد دارند توصیه نمی شود.بهترین کاندیدا برای این جراحی افرادی می باشند که از سلامتی جسمانی کاملی برخوردار باشند.

روش های جراحی ابدومینوپلاستی

جراح شما ممکن است بین چند روش جراحی از یکی استفاده کند

این عمل تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و معمولا بین 2 تا 5 ساعت طول می کشد.

  • ابدومینوپلاستی کامل: در صورت داشتن پوست اضافی مناسب است. جراح شما یک برش منحنی از یک لگن به دیگری ایجاد کرده و  هر گونه پوست و چربی اضافی را از بین می برد. سپس جراح زیر پوست بالای ناف شما را برش می دهد، آن را به سمت پایین می کشد و سفت می کند. گاهی اوقات او نیاز به بازسازی ناف شما و سفت کردن عضلات دیواره شکم دارند.
  • مینی ابدومینوپلاستی: اگر فقط کمی پوست اضافی دارید این روش مناسب است. جراح شما فقط باید یک برش کوچک درست بالای ناحیه شرمگاهی برای برداشتن پوست اضافی ایجاد کند.
  • ابدومینوپلاستی آندوسکوپی: در صورتی مناسب است که فقط باید عضلات دیواره شکم خود را سفت کنید. جراح شما برش های کوچکی ایجاد کرده و از ابزارهای جراحی مخصوص برای سفت کردن عضلات استفاده می کند.

مزایای جراحی ابدومینوپلاستی

به دلیل تقاضای بالای افراد برای این جراحی، برخی افراد بر این باورند که این جراحی پیچیدگی های خاصی ندارد. ولی باید بدانند که این جراحی اهمیت بسیار بالایی دارد و نیازمند یک تا 5 ساعت زمان برای انجام جراحی است که تحت بیهوشی کامل انجام می گیرد. یک جراحی ابدومینوپلاستی حدود 4 الی 5 کیلوگرم چربی از بدن خارج می کند و پوست را از بافت های زیرین جدا می کند. بعد از آن بخیه هایی در ناحیه شکم زده می شود. بنابراین این جراحی پیچیدگی های خاصی دارد که نیازمند دقت و تجربه بالای جراح است. این جراحی برای افراد زیر مفید است :

  • افرادی که بیماری های سیستمیک ندارند.
  • بیمارانی که اضافه وزن ندارند.
  • بیماران با بافت شکمی شل و بافت چربی زیر جلدی ضعیف هستند.
  • افرادی که از افتادگی پوست شکایت دارند.
  • بیمارانی که از ترک های پوستی/استریا شکایت دارند.

کاهش بی اختیاری ادرار با ابدومینوپلاستی

بعد از زایمان بسیاری از زنان به بی اختیاری ادرار ناشی از استرس مبتلا می شوند. در این شرایط مثانه توانایی کنترل دفع ادرار را ندارد و با سرفه زدن، عطسه زدن، ورزش کردن و حتی خندیدن، بدون کنترل و به صورت غیر ارادی، ادرار از فرد خارج می شود.

در بسیاری از موارد این عارضه بدون جراحی درمان می گردد. مطالعات نشان داده که بیمارانی که نیازمند مراقبت بیشتری هستند انجام ابدومینوپلاستی تاثیر مثبتی بر بی اختیاری ادرار آن ها داشته است. در طول جراحی با استفاده از بافت نرم نزدیک به لگن، انسداد مثانه جزئی ایجاد می شود و این مورد از بی اختیاری ادرار می کاهد.

بهبود عضلات ناحیه شکمی و بهبود ظاهری موقعیت شکم

بعد از کاهش شدید وزن یا بعد از زایمان های متعدد، عضلات شکم متورم می شوند و رژیم غذایی و ورزش به تنهایی نمی تواند به بهبود عضلات شکمی کمک کند. ابدومینوپلاستی پوست و چربی اضافی را بر می دارد و شکم را صاف می کند. عضلات ضعیف شکم باعث انحنای ستون فقرات به سمت جلو می شود. با ابدومینوپلاستی می توان به بهبود این وضعیت نیز کمک کرد. زیرا ماهیچه ها در این وضعیت تقویت می گردند. همچنین کمر درد فرد کاهش می یابد.

بهبود عضلات ناحیه شکمی و بهبود ظاهری موقعیت شکم

بعد از کاهش شدید وزن یا بعد از زایمان های متعدد، عضلات شکم متورم می شوند و رژیم غذایی و ورزش به تنهایی نمی تواند به بهبود عضلات شکمی کمک کند. ابدومینوپلاستی پوست و چربی اضافی را بر می دارد و شکم را صاف می کند. عضلات ضعیف شکم باعث انحنای ستون فقرات به سمت جلو می شود. با ابدومینوپلاستی می توان به بهبود این وضعیت نیز کمک کرد. زیرا ماهیچه ها در این وضعیت تقویت می گردند. همچنین کمر درد فرد کاهش می یابد.

جراحی چقدر طول می کشد و چه موقع به زندگی روزمره برمی گردم؟

جراحی ابدومینوپلاستی با بیهوشی عمومی انجام می شود و بین 1.5 تا 3 ساعت طول می کشد. نیاز به بستری شدن در بیمارستان و راه رفتن در وضعیت کمی قوزدار برای مدت زمان معینی دارد. با توجه به رضایت بیمار، این ها عمل های جراحی زیبایی موفقی هستند که شادی و راحتی بیمار را افزایش می دهند.توجه داشته باشید که مراقبت های بعد از جراحی ابدومینوپلاستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

لوگو دکتر کاظم زرگری

انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی

در زمان انتخاب جراح ابدومینوپلاستی به چه مواردی دقت کنیم ؟

انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی برای داشتن اندام ایده آل بدون آسیب به بافت های بدن و یا ایجاد فرم نامناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است، شما باید با توجه به اهمیت این مساله در انتخاب جراح متخصص دقت لازم را داشته باشید . بهترین جراح ابدومینوپلاستی از تخصص و تجربه کافی در این زمینه برخوردار خواهد بود و تفاوت لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی را به شما توضیح خواهد داد و تمامی موارد لازم برای ارزیابی و انجام تغییرات در فرم شکم را مد نظر قرار می دهد .


توجه به علم زیبایی شناسی

هر فردی اندام منحصر به فرد خود را دارد که باید با توجه به فرم کلی اندام و ساختار بدنی ، نسبت به انجام جراحی اقدام نماید . جراح نیز باید به علم زیبایی شناسی و طراحی بهترین فرم برای شکم و شکل گیری اندام ها تصمیم گیری نماید ، در این صورت است که عمل با نتیجه ای فوق العاده همراه خواهد بود و فرد متقاضی بعد از جراحی از رضایتمندی بالایی برخوردار می شود . ایجاد فرم ایده آل و زیبا برای شکم و پهلو ها و تقویت عضلات شکم برای قرار گیری از مهم ترین نکته ها در جراحی ابدومینوپلاستی است که این امر توسط جراح با تجربه و متخصص حاصل خواهد شد .

ارائه مشاوره دقیق و صادقانه

گاهی اوقات پوست شکم بعد از بارداری یا پس از کاهش وزن زیاد دوباره جمع نمی شود. اگر نسبت به شکل ظاهری شکم خود آگاه باشید، به احتمال زیاد از ابدومینوپلاستی سود خواهید برد. این روش برای افرادی که اضافه وزن دارند یا برای کاهش وزن تلاش می کنند، مناسب نیست.
جراح شما یک ارزیابی دقیق قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا جراحی شکم برای شما مناسب است، انجام می دهد. برای اینکه دقیقا بدانید از نتایج این جراحی چه می خواهید، توصیه می کنیم انتظارات خود را در اسرع وقت با مشاور خود در میان بگذارید. این باید به شما کمک کند تا دید روشنی از آنچه به طور واقعی با این روش قابل دستیابی است، ایجاد کنید.برای اینکه به خودتان زمان بدهید تا به تصمیم درست برسید، باید مطمئن شوید که حداقل دو هفته بین مشاوره و عمل جراحی فاصله داشته باشید.

روش های انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی

مشاهده و بررسی نمونه کارهای جراح به شما کمک می کند که از سبک جراحی ایشان و البته میزان تغییراتی که برروی فرم شکم افراد ایجاد نموده اند آگاه شوید .

دقت کنید که نمونه کارها متعلق به جراح انتخابی شما باشد و البته بدون استفاده از نرم افزار های ویرایشی منتشر شده باشند. بسیاری از افراد سودجو از نمونه کارهای دیگران با ایجاد مقداری تغییر در ساختار اندام نسبت به جذب بیمار اقدام می نمایند که باید به این مساله کاملا واقف و آگاه باشید.

بعد از انتخاب جراح ابدومینوپلاستی ، حتما مشاوره حضوری دریافت نمایید . در مشاوره حضوری انتظارات خود را بیان کنید و از جراح بخواهید که با بررسی دقیق اندامتان به شما میزان موفقیت عمل را اعلام نماید .

در مشاوره شما با جراح بیشتر آشنا شده و نسبت به ایشان شناخت بیشتری کسب خواهید نمود . یکی از مهم ترین بخش های قبل از جراحی احساس امنیت خاطر و اطمینان به جراح است که شما را نسبت به انجام عمل بینی مصمم می نماید .

اخیرا با دسترسی به دنیای مجازی و دیده شدن پزشکان در این محیط ها، می توان به راحتی بررسی های لازم را انجام داد. در پیج اینستاگرام پزشک یا سایت وی می توان نمونه کارها را دید و مقالات یک پزشک را مطالعه کرد. همچنین در انجمن های مختلفی می توان نظرات بیماران درباره جراح را مشاهده کرد. تحقیق در فضای مجازی و اینستاگرام و خواندن نظرات کاربران هم می تواند کمک زیادی در انتخاب جراح کند.

یکی دیگر از شاخص های اطمینان از انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی ، شنیدن اسم جراح از دهان یک دوست یا اعضای قابل عتماد خانواده است. نمونه کارهایی از نتایج موفقیت آمیز جراحی، شیوه مطلوب در جراحی زیبایی شکم ، پاسخگو بودن به نگرانی های بیمار و مراقبت های مناسب و پیگیری همواره اطمینان بخش است. علاوه بر این هنگامی که تأییدهای متعدد از منابع مستقل جمع می شوند، سطح اطمینان خاطر بالا می رود.

عکس میکروفون

چکیده مطلب

عمل ابدومینوپلاستی را اغلب سرپایی انجام می دهند، برای بهبود روند کار بهتر است که متقاضی با یک همراه مراجعه کند و از تمام توصیه های جراح تبعیت نماید تا هیچ گونه عوارضی را برای بیمار به همراه نداشته باشد.

سوالات شما در این خصوص

سوالات متداول ابدومینوپلاستی

اگر سوالات دیگری در این زمینه دارید در پایین صفحه در بخش نظرات با ما مطرح کنید . در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود .

نام خود را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
مراحل عمل مینی ابدومینوپلاستی

مراحل عمل مینی ابدومینوپلاستی

این مقاله یک راهنمای دقیق و گام به گام در مورد مراحل عمل مینی ابدومینوپلاستی، انتظارات قبل و بعد از آن و مزایایی که ارائه می‌دهد ارائه می‌کند. مراحل انجام مینی ابدومینوپلاستی...

مینی ابدومینوپلاستی ( مینی ابدو ) چیست؟

مینی ابدومینوپلاستی ( مینی ابدو ) چیست؟

مینی ابدومینوپلاستی که اغلب به عنوان مینی تامی تاک یا مینی ابدو از آن یاد می شود، یک نسخه کمتر تهاجمی از جراحی سنتی ابدومینوپلاستی است که با هدف از بین بردن پوست و چربی اضافی...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

7 دیدگاه ها
  1. محدثه

    عالیه کارتون

    پاسخ
  2. معصومه احلامی

    عالی بود منم میخوام انجام بدم

    پاسخ
    • drzargari

      حتما در خدمتیم

      پاسخ
  3. الهام قربانی

    سلام ببخشید شماره تماس برای مشاوره و نوبت گیری چنده ؟

    پاسخ
  4. عاطفه قاسمی

    من هرکاری میکنم با ورزش و باشگاه و رژیم پوست شکمم که آویزون شده از بین نمیره هر کرمی هم بگید زدم ولی نمیشه

    پاسخ
    • drzargari

      در این صورت باید جراحی کنید برای از بین بردن افتادگی های ایجاد شده

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *