در کلینیک دکتر زرگری می‌‌توانید از متخصصان ما مشاوره لازم را دریافت کنید

دکتر کاظم زرگری » جراحی سینه » انواع سایز پروتز سینه

انواع سایز پروتز سینه

پروتزها در انواع مختلفی ازجمله: شکل ها، اندازه ها و رنگ پوست ظاهر می شوند و از موادی ساخته شده است که برای حرکت، احساس و وزن شبیه به یک سینه طبیعی است که ممکن است به گونه ای طراحی شده باشد، که تشخیص مصنوعی بودن آن مشکل خواهد بود. در انتخاب پروتز بسیار باید با احتیاط عمل کرد که به همان اندازه که ممکن است سبک و نرم باشد. پروتز باید طوری انتخاب شود که در هنگام پوشیدن لباس هیچ گونه مشکلی را ایجاد نکند.

پروتز به دو نوع آب نمکی(سالینی) یا پروتز های سیلیکونی

مواد تشکیل دهنده ای هر کدام نیز با دیگری متفاوت است زیرا سالینی از آب نمک استریل شده تشکیل شده است و سیلیکونی با ژل سیلیکون می باشد. یکی از تفاوت های پروتز سینه با پروتز سینه سیلیکونی در این است که پروتز سیلیکونی به سینه طبیعی بسیار نزدیک تر می باشد و اگر مایع آن که ژل است خالی شود جذب بدن می شود.

برای قرار دادن هر نوع پروتز در سینه نیاز به برش های کوچکی است که به مرور زمان آثار آن کاملا برطرف می شود و هیچ گونه برش و اثری در سینه نخواهد ماند. یکی از دغدغه های فکری اکثر متقاضیان پروتز سینه در این است که هزینه پروتز سینه چقدر می باشد که توصیه ما بر این است که ابتدا با مراجعه به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک باید میزان سینه به صورت فیزیکی بررسی شود و سپس مقدار مواد و نوع مواد نیز معین گردد. اما باید گفت که پروتز سینه سالینی نسبته به سیلیکونی ارزان تر می باشد اما ماندگاری سیلیکونی بیشتر از همه آن ها می باشد. شایان ذکر است که بگوییم پروتز سینه سیلیکونی خود به دو دسته ای گرد و قطره اشکی تقسیم بندی می شود که البته در انواع سایز پروتز سینه نیز ارائه می شوند.

انواع-سایز-پروتز-سینه

سن مناسب برای پروتز سینه

پروتز سینه هیچ گونه محدودیت سنی ندارد اما اگر صرفا برای زیبایی باشد باید نظ بهترین جراح پروتز سینه ر جراح را اعمال نماید، زیرا دختران جوان اعضای بدنشان در حال رشد می باشند و اعضای بدن از نمو متوقف نشده است پس بهتر است که در این پروسه هیچ گونه عجله صورت نگیرد و نظر جراح را در ابتدای وهله قرار داد. در کل سن مناسب و استاندارد برای پروتز سینه 22 سال می باشد.

برخی از نکات در مورد انواع سایز پروتز سینه

ابتدا توصیه می کنیم که به یک متخصص پلاستیک حاذق مراجعه نمایید و بعد از بررسی و گرفتن عکس ، انتظارات و سلایق خود را به پزشک کامل توضیح دهید تا هیچ گونه ناراحتی و عدم رضایتمندی بعد از جراحی بزرگ کردن سینه یا برجسته نمودن وجود نداشته باشد. سینه باید طوری بزرگ و برجسته شود که با دیگر اعضای بدن همخوانی و تناسب داشته باشد. جراح در مشاوره ای که به شما ارائه می دهد توصیه های قبل از جراحی پروتز سینه را خاطر نشان می کند که انتخابی آگاهانه تر داشته باشید.

چگونه سایز پروتز سینه را انتخاب نماییم؟

انتخاب سایز پروتز سینه به عواملی بستگی دارد، باید به مسائلی مانند بارداری بعد از پروتز ُسینه توجه داشته باشید. از جمله:

  • اندازه سینه: پروتز سینه دارای انواع مختلف با اندازه های متفاوتی است که انتخاب باید طوری باشد که متناسب با پهنا و قاعده سینه باشد. بهترین مارک پروتز سینه را نیز انتخاب کنید.
  • شرایط سینه: در انتخاب پروتز باید به کیفیت و این که با بافت های آن مطلوب باشد بسیار مهم می باشد.
  • تناسب و هماهنگی با اعضای بدن: چون پروتز سینه یک پروسه ای حساسی می باشد در انتخاب جراح باید کمال دقت را اجرا کرد زیرا ممکن است که متخصص بی تجربه باشد و سینه را به صورت قرینه نتواند ایجاد کند.
  • سبک و شیوه ای زندگی: این پروسه باید طوری انتخاب شود که بعد ها در زندگی و لباس پوشیدن مشکلی را ایجاد نکند زیرا اغلب افراد پروتز سینه خیلی بزرگ را انتخاب می کنند که درد شانه و کمر را به همراه دارد، بهتر است که در انتخاب پروتز سینه بسیار دقیق باشید.

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی اندام در میان خانم ها انجام عمل جراحی پروتز سینه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از خانم هایی که از ظاهر و اندازه سایز سینه های خود ناراضی می باشند و این امر موجب کاهش زیبایی و اعتماد به نفس آن ها گردیده است اقدام به انجام این کار می نمایند خانم هایی که بر اثر لاغری بیش از حد و کاهش وزن های شدید  حجم سینه های آن ها کاهش یافته است می توانند با انجام پروتز سینه، سینه های خود را بزرگ و حجیم سازند.

انواع مختلف پروتز سینه

همچنین زنانی که در اثر شیردهی و زایمان های متعدد سینه های آن ها حالت افتاده و آویزان پیدا کرده است و زیبایی خود را از دست داده است با انجام جراحی پروتز سینه می توانند به ظاهر زیبایی در سینه های خود دستیابی نمایند. همچنین جراحی لیفت سینه در افرادی که دارای سینه های افتاده و آویزان می باشند بسیار تاثیر گذار می باشد.

پروتز هایی که در جراحی پروتز سینه مورد استفاده قرار می گیرند از نظر جنس، مواد پرکننده ، شکل و میزان برحستگی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که انتخاب آن به نظر جراح و بیمار بستگی دارد. خانم هایی که خواستار انجام این جراحی می باشند و با استفاده از پروتز سینه می خواهند ظاهر زیبایی به سینه های خود بدهند و آن ها را بزرگ و حجیم نمایند دکتر کاظم زرگری یکی از بهترین جراحان پروتز سینه و با سابقه طولانی مدت در این زمینه راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند و در پیدا کردن و انتخاب سایز مناسب برای پروتز سینه کمک می کنند. در زیر به برخی از انواع مختلف پروتز سینه اشاره شده است

انواع مختلف پروتز سینه

پروتز های آب نمکی : پروتزهای  آب نمکی  نیاز دارند تا بعد از قرار گرفتن در سینه با مایع پر شوند برای قرار دادن این نوع از پروتز سینه برش کوچکتری نسبت به پروتز های سیلیکونی نیاز دارند. و این نوع از پروتز ها نسبت به پروتز های سیلیکونی سفت تر می باشند. پروتز های آب نمکی برای افرادی که دارای سینه های بسیار کوچک می باشند مناسب نمی باشد.

پروتز های سیلیکونی : حاوی مقادیری از  ژل سیلیکون می باشند و نسبت به پروتز های آب نمکی طبیعی تر می باشند و برای تمامی افراد قابل قرار گیری می باشد.

انواع مختلف پروتز سینه از نظر شکل

پروتز سینه به شکل گرد: این نوع از پروتز در مواردی کاربرد دارد که افراد خواستار برجسته شدن بیش از حد نرمال سینه های خود می باشند.

پروتز سینه به شکل اشکی: این نوع از پروتز ها به سینه ها حالت طبیعی می دهد

برای انجام جراحی پروتز سینه می توانید از یک پزشک با تجربه و متخصص کمک بگیرید. به این منظور می توانید به فوق تخصص جراحی مراجعه نمایید که علاوه بر جراحی های پیکر تراشی جزو بهترین جراح لیپوماتیک و بهترین جراح بینی تهران نیز باشد ایشان تجربه و تخصص بیشتری در این زمینه دارند و می توانند نتایج شگفت انگیزی از عمل سینه به شما ارائه دهند .

 

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
جراحی کوچک کردن سینه در مردان

جراحی کوچک کردن سینه در مردان

جراحی کوچک کردن سینه که به نام جراحی ژنیکوماستی نیز شناخته می شود، روشی است که برای کاهش بافت اضافی سینه در مردان طراحی شده است. در حالی که ژنیکوماستی یک بیماری شایع است که...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *