در کلینیک دکتر زرگری می‌‌توانید از متخصصان ما مشاوره لازم را دریافت کنید

دکتر کاظم زرگری » جراحی سینه » مزایا و معایب تزریق چربی در سینه در مقایسه با پروتز سینه

مزایا و معایب تزریق چربی در سینه در مقایسه با پروتز سینه

یکی از روش های بزرگ کردن سینه پروتز سینه است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد اما برخی از افراد برای بزرگ کردن و حجیم کردن بافت سینه های خود خواستار تزریق چربی به سینه های خود هستند  که انجام این تزریق در مقایسه با پروتز سینه مزایا و معایبی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است :

تزریق چربی در سینه

مزایای تزریق چربی نسبت به پروتز سینه

  • زمانی که فرد برای بزرگ کردن سینه های خود از روش تزریق چربی استفاده کند دیگر نیازی به جایگذاری پروتز و یا جسم خارجی در سینه ها نیست و فرد جسم خارجی در سینه های خود احساس نمی کند.
  • برای تزریق چربی در سینه ها چربی مورد نیاز از سایر اندام های فرد گرفته می شود و به همین خاطر احتمال بروز عوارض احتمالی پس از تزریق کاهش می یابد.
  • در روش تزریق چربی عوارض احتمالی مانند ایجاد کپسول که در زمان استفاده از پروتز ایجاد می شود مشاهده نمی شود.
  • چربی مورد نیاز برای تزریق چربی می تواند از نواحی بدن که چاقی های موضعی در آن ناحیه دیده می شود استخراج شود مانند بازو و پهلو در نتیجه آن نواحی فرم زیبایی می گیرند.
  • در این روش امکان سوراخ شدن یا خالی شدن بافت چربی وجود ندارد در صورتی که ممکن است در جراحی پروتز سینه، پروتز در اثر وارد شدن ضربه بسیار شدید پاره شود.
  • هزینه پروتز سینه مقداری بیشتر از پروتز است.

معایب تزریق چربی در مقایسه با روش پروتز سینه

  • برای بدست آوردن بهترین نتیجه تزریق چربی در سینه بسیار به تکنیک وابسته است و این روش باید به کمک بهترین جراح پروتز سینه با تجربه انجام شود.
  • با استفاده از این روش نمی توان سایز سینه ها را بسیار زیاد کرد و آن ها را حجیم نمود زیرا تزریق چربی در سینه ها تنها می تواند یک سایز سینه ها را بزرگ کند و در افرادی که سینه های آن ها بسیار کوچک است و می خواهند سایز سینه های خود را بسیار بزرگ کنند مناسب نیست این افراد می توانند با استفاده از پروتز سینه به نتایج دلخواه خود دستیابی نمایند و ظاهر زیبایی را در سینه های خود ایجاد نمایند.
  • چربی شکل خاصی ندارد در صورتی که پروتز های سینه دارای شکل خاصی هستند و می توانند فرم بسیار زیبایی را در سینه ها ایجاد کنند.
  • تزریق چربی تنها باعث افزایش یک سایز سینه می شود و در افرادی که می خواهند تغییر شکل و فرم زیبایی در سینه های خود ایجاد کنند مناسب نیست.
  • با استفاده از تزریق چربی نمی توان مشکل افتادگی سینه ها را برطرف کرد در صورتی که افتادگی سینه بسیار شدید نباشد با استفاده از پروتز سینه می توان این افتادگی را برطرف کرد.
دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
جراحی کوچک کردن سینه در مردان

جراحی کوچک کردن سینه در مردان

جراحی کوچک کردن سینه که به نام جراحی ژنیکوماستی نیز شناخته می شود، روشی است که برای کاهش بافت اضافی سینه در مردان طراحی شده است. در حالی که ژنیکوماستی یک بیماری شایع است که...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *