دکتر کاظم زرگری » جراحی بینی » بهترین جراح بینی استخوانی در تهران و نمونه عمل های واقعی

بهترین جراح بینی استخوانی در تهران و نمونه عمل های واقعی

جراحی بینی استخوانی

یکی از مهم ترین چالش های قبل از عمل بینی انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی در افرادی است که بینی های استخوانی با قوز بزرگ و پوست نازک دارند. این دسته افراد آگاه هستند که نتیجه نهایی از جراحی بینی شان بسیار زیبا و ایده آل خواهد بود ، اما مهم ترین نکته در افرادی که بینی های استخوانی دارند انتخاب جراحی است که تخصص، مهارت و تجربه کافی برای ایجاد تغییرات لازم را در اختیار داشته باشد.

اگر تصمیم به جراحی بینی دارید حتما آگاهی های لازم برای انتخاب یک پزشک با تجربه و ماهر را کسب کنید تا بعد از جراحی دچار پشیمانی نشوید. بنابراین معیارها و ملاک های انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی را در مطلب ارائه شده دنبال کنید و سوالات باقی مانده را نیز با دکتر کاظم زرگری درمیان بگذارید.

جراحی بینی استخوانی جزو آن دسته عمل های زیبایی است که هر فردی که دارای بینی استخوانی با غضروف های برجسته است را وسوسه می کند. این عمل زیبایی که تاثیرات شگفت انگیزی روی چهره افراد دارد کمک می کند که چهره ای زیبا و جذاب تر داشته باشید. طی جراحی بینی استخوانی غضروف ها به خوبی تراشیده می شوند و فرم ایده آلی به بینی داده می شود. معمولا عارضه ظاهری این بینی قوز روی آن است که بینی را عقابی می کند و بر آمدگی آن در اولین نگاه به چشم می خورد. در این عمل قوز بینی برداشته می شود و قوس ملایمی به آن داده می شود.

همچنین پره های بینی جمع شده و سوراخ های آن کوچک تر می شود. جراحی بینی استخوانی دارای حساسیت های خاص خود است و نیاز به مهارت و توجه از جانب جراح دارد. تجربه و مهارت های فردی که در گذشته جراح کسب نموده است باعث می شود که بهترین و ایده آل ترین فرم بینی با توجه به استاندارهای زیبایی و ساختار کلی صورت ایجاد شود.

اگر تصمیم به جراحی بینی دارید ، قطعا به دنبال بهترین جراح بینی استخوانی تهران هستید. قبل از انتخاب جراح شما باید به موارد مهمی توجه داشته باشید که بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید و نتیجه ی ایده آل را دریافت نمایید.در این مطلب سعی داریم که نکات مهم برای انتخابی دقیق و هوشمندانه را به شما ارائه دهیم تا شما با خیالی آسوده نتیجه دلخواه خودتان را از عمل بینی استخوانی دریافت نمایید . جراحی بینی استخوانی جزو محبوب ترین عمل های زیبایی صورت است که نیاز به دقت و توجه در زمان انتخاب جراح دارد. این نوع بینی گزینه ی بسیار خوبی برای بینی هایی با فرم فانتزی و نیمه فانتزی است و از این جهت خانم ها حساسیت بیشتری نسبت به آقایان در گزینش جراح خواهند داشت.جراحی بینی استخوانی عمل زیبایی است که تاثیرات و تغییرات چشمگیری را برای متقاضیان به همراه دارد. با ما همراه باشید تا ویژگی ها و نکات انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی تهران را خاطر نشان نماییم.

جراحی بینی با توجه به نوع بینی و تغییراتی که لازم است دارای متغیرهایی است که با توجه به آن نیز مشاوره های قبل از عمل بینی به شما ارائه می شود.

نوع بینی نتایج نهایی نیاز به تقویت غضروف کوچک کردن پره ها زمان جراحی
استخوانی بینی فانتزی ، نیمه فانتزی ، طبیعی خیرنیاز دارد 2 ساعت
گوشتی بینی طبیعی دارد نیاز دارد 4 ساعت
نیمه استخوانی طبیعی و نیمه فانتزیدارد نیاز دارد2 ساعت
نیمه گوشتی طبیعی در صورت نیاز نیاز دارد3 ساعت

برای انجام جراحی بینی استخوانی باید چند جراح را مد نظر قرار بدهید، از میان نمونه کارها و نمونه عمل های جراحی انجام شده بهترین پزشک را انتخاب کنید و سعی کنید که با جزئیات بررسی های لازم روی تصاویر و ویدئو های منتشر شده را انجام دهید. در انتخاب جراح باید به برخی از ویژگی های ایشان دقت کنید تا انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. جراح باید با معیارهای شما بعد از عمل هماهنگ باشد و نتایجی که از عمل جراحی ارائه می کند مطابق با سلیقه و خواسته های شما باشد. البته باید دقت داشته باشید که ویژگی های بینی هر فرد با دیگری متفاوت است و شما باید یک دید منطقی داشته باشید . اگر صاحب بینی گوشتی هستید نباید انتظار داشتن یک بینی کوچک و سربالا داشته باشید چرا که جراحی بینی فانتزی معمولا نیاز به داشتن بینی های استخوانی با پوست نازک و عضروف بسیار محکم دارد.

انتخاب جراح بینی سخت است اما با کمی دقت می توان هوشمندانه آن را انجام داد. دقت در روند کار جراح ، نتایج بعد از عمل ، مشورت با ایشان و مشاوره هایی که به شما ارائه می کند کمک کننده است. جراح بینی باید استانداردهای یک بینی موزون و زیبا را رعایت نماید و به عواملی مانند سایز صورت ، فرم گونه ها و چشم ها نیز دقت داشته باشد. در برخی از موارد فاصله میان لب و بینی بعد از جراحی زیاد می شود بهتر است که اندازه بینی به قدری تغییر کند که توازن کل چهره هم رعایت شود. بنابراین نتیجه عمل بینی کاملا منحصر به فرد بوده و با توجه به شرایط بینی فرد در نظر گرفته می شود.

برای انتخاب بهتر نیاز است که شما به موارد دیگری هم توجه داشته باشید. این مهم است که انتخاب شما هوشمندانه ، اقتصادی و کاملا با اطمینان خاطر انجام شود. در زمان انتخاب حتما به نکات زیر هم توجه کنید .

هزینه جراحی بینی

میزان رضایتمندی از بهترین جراح بینی استخوانی

یک جراح با تجربه و ماهر ، رضایت بسیاری از مراجعین را کسب می کند. در مراجعات حضوری خود از افرادی که تحت جراحی قرار گرفته اند سوال کنید و میزان رضایت مندی آن ها از عمل زیبایی بینی را بپرسید. بدون شک به شما صادقانه پاسخ می دهند و این مساله کمک می کند که شما انتخاب دقیق و درست تری داشته باشید. از آن ها بپرسید که نسبت به انتظاراتی که داشته اند چند درصد احساس رضایت دارند و همچنین چالش های قبل و بعد از جراحی را نیز از آن ها جویا شوید که عمل جراحی بهتری را در پیش داشته باشید.

عکس میکروفون

ویژگی بهترین جراح بینی استخوانی تهران

در زمان انتخاب جراح بینی استخوانی به موارد زیر دقت داشته باشید و ویژگی های زیر را مد نظر قرار دهید:

در زمان انتخاب بهترین مرکز مشاوره ژنتیک سوالات زیر را مطرح نمایید :


توجه به استانداردهای زیبایی شناسی

جراح بینی استخوانی باید به مواردی مانند زیبایی چهره و تطابق آن با استاندارهای زیبایی توجه داشته باشد. تغییرات بینی باید مطابق با ساختار چشم ها و فرم گونه ها و لب ها ایجاد شود. یک بینی هر چقدر هم زیبا باید به چهره و اجزای آن نیز هماهنگ باشد. ایجاد هماهنگی و توازن در اجزای چهره از وظایف جراح بینی است که با توجه به استاندارهای زیبایی شناسی و اصول آن در نظر گرفته می شود. تغییرات باید به گونه ای باشد که بینی متوازن، زیبا و چشم نواز بوده و از کوچک شدن بیش از اندازه آن یا بزرگ بودن بینی جلوگیری شود. همچنین به مواردی مانند فاصله بینی از لب ها یا سربالا بودن آن نیز باید توجه شود. این مساله نیاز به دقت و مهارت های جراح دارد که با تکیه بر تجربه و مهارت هایش تغییرات لازم در زمان جراحی اعمال شود.

ارائه مشاوره صادقانه

بهترین جراح بینی گوشتی تهران باید در زمان مراجعه شما به خوبی بینی تان را معاینه کند. صحبت ها و خواسته های شما را بشنود و طبق آن به شما مشاوره های لازم را ارائه نماید.مشاوره ای که به شما داده می شود باید با توجه به ساختار بینی و امکان انجام تغییراتی که تمایل دارید داده شود. مشاوره باید صادقانه باشد و اگر نتیجه ای که شما از آن انتظار دارید حاصل نشود قبل از جراحی به شما اطلاع داده شود. ممکن است سطح توقع شما از نتیجه عمل بسیار بالا باشد در حالی که بینی تان پتانسیل و شرایط لازم برای ایجاد تغییرات را در اختیار نداشته باشد، بنابراین جراح باید این مساله را به شما خاطر نشان نماید تا با آگاهی نسبت به عمل بینی اقدام نمایید و بعد از آن دچار پشیمانی نشوید. به طور مثال فردی که غضروف و استخوان خوبی برای جراحی در اختیار ندارد نمی تواند از بهترین جراح بینی کرج انتظار داشتن یک بینی نیمه فانتزی و بسیار کوچک را داشته باشد چرا که غضروف و استحکام آن نقش اساسی در نتیجه بعد از عمل خواهد داشت.

داشتن نمونه کارهای موفق

مهم ترین موضوع در انتخاب جراح داشتن نمونه کارهای قوی و موفق است. نمونه کارهایی که بدون نرم افزارهای ویرایشی تهیه شده باشند و متعلق به شخص خود پزشک باشد. شما با دقت در نمونه بینی های عمل شده می توانید سبک کاری جراح و میزان تغییراتی که در حین جراحی کرده اند را متوجه شوید. فرادی که قصد جراحی دارند، با مشاهده نمونه کارهای قبل و بعد از جراحی می توانند جراح مورد نظر خود را انتخاب کنید. سعی کنید نمونه کارهای جراحان مختلف را مشاهده کنید و از بین آن ها جراحی که نمونه کارش به مدل درخواستی شما نزدیک تر است انتخاب نمایید.

رضایتمندی بالای مراجعین

یک جراح با تجربه و ماهر ، رضایت بسیاری از مراجعین را کسب می کند. در مراجعات حضوری خود از افرادی که تحت جراحی قرار گرفته اند سوال کنید و میزان رضایت مندی آن ها از عمل زیبایی بینی را بپرسید. بدون شک به شما صادقانه پاسخ می دهند و این مساله کمک می کند که شما انتخاب دقیق و درست تری داشته باشید. از آن ها بپرسید که نسبت به انتظاراتی که داشته اند چند درصد احساس رضایت دارند و همچنین چالش های قبل و بعد از جراحی را نیز از آن ها جویا شوید که عمل جراحی بهتری را در پیش داشته باشید.

نمونه کار دکتر زرگری

نمونه کارهای بهترین جراح بینی استخوانی


یکی از بهترین ابزارهایی که به شما در انتخاب بهترین جراح بینی استخوانی کمک می کند، توجه به نمونه کارها و عمل هایی است که جراح انجام داده است. در این مورد به مشاهده صفحات و تصاویر منتشر شده اکتفا نکنید. اگر تصمیمتان برای جراح قطعی است حتما به صورت حضوری به مطب مراجعه و جراحی های انجام شده روی مراجعین را مورد بررسی قرار دهید. به راحتی می توانید از چند شخص مصاحبه انجام دهید و میزان رضایت آن ها را بپرسید. همچنین می توانید نتایج بعد از عمل حتی با وجود ورم و کبودی را تا حدودی متوجه شوید. تجربیات و نکاتی را نیز متوجه می شوید که در مسیر انتخاب جراح بینی به شما کمک می کند.

نمونه کارهای جراح باید واقعی و بدون استفاده از نرم افزارهای ویرایشی باشد. متاسفانه برخی افراد سودجو با تغییرات چشمگیر سعی در پوشاندن حقایق بعد از عمل هستند و ایرادات و یا مشکلات ظاهری بینی را با نرم افزارهای مختلف از بین می برند. این که جراح با شما صادق باشد بهتر و ارزشمند تر است. بنابراین تصمیم برای انتخاب جراح با توجه به نکاتی که خاطر نشان شد بهترین گزینه خواهد بود چرا که شما با خیالی آسوده می توانید برای انجام جراحی آماده شوید.

فیلم رضایت مندی یکی از زیباجویان عزیز از عملکرد و نتیجه جراحی دکتر کاظم زرگری را مشاهده می فرمایید .

بنر اینستاگرام

در این ویدئو پروسه جراحی بینی در اتاق عمل را مشاهده می کنید. بینی این زیباجو از نوع استخوانی و درخواست ایشان بینی نیمه فانتزی بوده است. دکتر کاظم زرگری با توجه به تناسب کلی چهره و در نظر گرفتن استانداردهای زیبایی شناسی تغییرات لازم در بخش های مختلف بینی را ایجاد نموده اند و در نهایت منجر به فرم جدید و زیبایی از بینی ایشان گردیده است.

ممکن است نمونه کارهای جراح بینی استخوانی شامل انواع جراحی بینی طبیعی ، جراحی بینی فانتزی ، جراحی بینی نیمه فانتزی باشد. البته در این بین بسیاری از افراد متقاضی جراحی بینی آقایان هستند که تمایل به عمل بینی مردانه با نتیجه ای کاملا طبیعی هستند.

بینی طبیعی

نمونه جراحی بینی استخوانی با نتیجه طبیعی

بسیاری از متقاضیان عمل بینی خواستار جراحی بینی طبیعی هستند که در آن بینی سر بالا یا بسیار کوچک نشود. در مقابل طرفداران بینی های فانتزی افرادی هم هستند که به دنبال نتایجی نچرال و طبیعی هستند و تنها تمایل به رفع ایرادات اصلی بینی دارند. برخی دیگر هم نیاز به جراحی های درمان پولیپ دارند که به صورت هم زمان مقداری تغییر در ظاهر بینی هم ایجاد می کنند. در این حالت جراح تنها مقداری تیغه بینی را تراش می دهد و در واقع کاملا طبیعی و بدون قوس عمل جراحی را انجام می دهد. معمولا در عمل بینی مردان از این تکنیک استفاده می شود و طی آن سوراخ های بینی و پره های آن تغییر نمی کند تنها تیغه اصلی بینی مقداری فرم دهی می شود.

امروزه چهره های طبیعی با تغییرات نا محسوس محبوب تر هستند شما می توانید از فرم های مختلف بینی ایده بگیرید و از جراح بخواهید با توجه به ساختار چهره تان تغییرات لازم را ایجاد کند. چهره های طبیعی همیشه زیبا هستند و شما بعد از انجام این دسته جراحی ها دچار پشیمانی نخواهید شد. بینی های بسیار کوچک وسربالا ممکن است برای همه افراد مناسب نباشد. اندازه صورت و فرم اجزای دیگر آن نیز مهم است.

بینی فانتزی

نمونه جراحی بینی استخوانی با نتیجه فانتزی

جراحی بینی فانتزی یکی از نوعی جراحی زیبایی است که به منظور تغییر شکل بینی صورت انجام می‌شود. در این نوع جراحی، بیمار معمولاً با هدف بهبود شکل و ظاهر بینی خود به پزشک متخصص مراجعه می‌کند.

در جراحی بینی فانتزی، پزشک با استفاده از تکنیک‌های مختلف جراحی، شکل بینی بیمار را به دلخواه وی تغییر می‌دهد. این تغییرات ممکن است شامل کوچک کردن یا بزرگ کردن بینی، تغییر شکل و اندازه نوک بینی، تغییر شکل و اندازه بالای بینی و یا تغییر شکل پروفیل بینی باشد.مهم است بدانید که جراحی بینی فانتزی یک جراحی زیبایی است و علاوه بر بهبود ظاهر بینی، تاثیری بر عملکرد بینی ندارد. همچنین، برای انجام این نوع جراحی باید از یک پزشک متخصص و مجرب در زمینه جراحی بینی فانتزی استفاده کرد.

سوالات متداول جراحی بینی استخوانی

اگر سوالات دیگری در این زمینه دارید در پایین صفحه در بخش نظرات با ما مطرح کنید . در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود .

نام خود را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
ارسال با مشکل مواجه است.

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

فوق تخصص جراحی زیبایی
با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود و این مسأله می‌تواند برای زنانی که این عمل جراحی را انجام داده‌اند، موضوعی نگران‌کننده باشد. در زیر به مقدمه‌ای متفاوت در...

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

بهترین دکتر جراح پروتز سینه در تهران و کرج

دکتر پروتز سینه نقش بسیار حیاتی در مراقبت و درمان بیماران با مشکلات پروتز سینه دارد. این تخصصی که از جراحان پلاستیک و ارتوپدی می‌آید، به دلیل اهمیت روانی و جسمی مسائل مرتبط با...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

10 دیدگاه ها
  1. ستاره غفارمنش

    هزینه جراحی بینی استخوانی چقدر هستش؟ بینی من انحراف هم داره و توی نفس کشیدنم مشکل دارم

    پاسخ
    • drzargari

      سلام تماس بگیرید عزیز

      پاسخ
  2. مونا

    من و برادرم پیش دکتر زرگری عمل بینی استخونی کردیم نتیجه عالی گرفتیم و خیلی زود ورم بینیمون خوابید

    پاسخ
    • drzargari

      خیلی هم عالی ممنون ازنظر خوبتون

      پاسخ
  3. مریم قاسمی

    دکتر جان بینی کاملا استخونی رو میشه عروسکی عمل کرد؟

    پاسخ
    • drzargari

      در صورتی که استخوان مقاوم و پوست نازکی داشته باشه بله

      پاسخ
  4. عاطفه

    سلام من 15 سالمه تو والیبال ضربه خورده بینیم استخوانی هم هست چیکار کنم باید صبر کنم یا الان میتونم عمل کنم؟

    پاسخ
    • drzargari

      بله امکانش هست

      پاسخ
  5. اصغر

    سلام من خیلی دوست دارم که بینی مو عمل کنم پولیپ هم دارم میخوام زیبایی هم عمل کنم تنفسم به مشکل نمیخوره فرم بینی هم استخوانی هستش ممنون میشم راهنمایم کنید

    پاسخ
    • drzargari

      سلام با توجه به شرایط نیاز است که ابتدا بینی معاینه و یا آزمایشاتی هم انجام بشه .

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *