در کلینیک دکتر زرگری می‌‌توانید از متخصصان ما مشاوره لازم را دریافت کنید

دکتر کاظم زرگری » جراحی بینی » بهترین جراح بینی فانتزی

بهترین جراح بینی فانتزی

آشنا شدن با بهترین جراح بینی فانتزی در تهران و کرج چالشی مهم برای کسانی است که می خواهند این عمل زیبایی را انجام دهند. یکی از جراحی های زیبایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است جراحی زیبایی بینی می باشد ، متقاضیان انجام این جراحی به دو دسته تقسیم می شوند یک افرادی که می خواهند بعد از جراحی فرم طبیعی در بینی هایشان ایجاد شود و دو افرادی که می خواهند بعد از جراحی بینی هایشان فرم فانتزی پیدا کنند بیشتر خانم ها در این دسته قرار می گیرند.
جراحی فانتزی و عروسکی بینی نیازمند مهارت بسیار بالای جراح است، بنابرین افرادی که خواهان انجام این نوع جراحی هستند و می خواهند که فرم فانتزی در بینی های خود ایجاد نمایند بایستی در انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی دقت کنند.

دکتر کاظم زرگری در زمینه جراحی بینی فانتزی مهارت بسیار بالایی دارند در گالری سایت می توانید نمونه کارهای جراحی بینی  فانتزی را مشاهده نمایید ، افرادی که متقاضی این نوع از جراحی هستند باید توجه نمایند که بعد از جراحی فرم بینی متناسب با سایر اجزای دیگر صورت آن ها باشد در این صورت است که می توانند از نتیجه جراحی بین خود راضی باشند .

عمل عروسکی توسط بهترین جراح بینی فانتزی

در جراحی بینی فانتزی بینی بسیار نازک می شود و نسبت به حالت طبیعی قوس بیشتری در این نوع از بینی ها داده می شود ، بنابرین جراح  بینی برای ایجاد این تغییرات باید ظرافت و مهارت بیشتری را بکار گیرد به همین علت است که متقاضیان انجام این جراحی باید در انتخاب جراح بینی خود دقت نمایند .

 ممکن است بعد از جراحی فانتزی بعلت کوچک کردن و سربالا کردن بینی مشکلات تنفسی ایجاد شود ، در صورتی که در انتخاب جراح بینی دقت شود احتمال بروز این عارضه بسیار کاهش پیدا می کند

 ممکن است بعد از جراحی فانتزی به علت کوچک کردن و سربالا کردن بینی مشکلات تنفسی ایجاد شود ، در صورتی که بهترین جراح بینی فانتزی را انتخاب کنید، احتمال بروز این عارضه بسیار کاهش پیدا می کند.

نتیجه جراحی به عوامل متعددی نظیر:

  • ساختار استخوانی
  • ناحیه عمل
  • کیفیت غضروف
  • وضعیت پوست
  • و قدرت ترمیم بدن

 بستگی دارد. از نظر زمانی چندین هفته تا چندین ماه روند بهبودی ادامه خواهد داشت بیمار همواره باید این حق را برای جراح خود قائل باشد تا بعد از تجزیه و تحلیل چنانچه صلاح بداند روش کار را در هر مقطعی تغییر دهد تا به نتیجه منطقی‌تری برسد.

بیماری می‌گوید: (( تصور می کردم نیاز به جراحی زیبایی بینی دارم ولی جراح علائم پیری زودرس را به عنوان مشکل اصلی مطرح نمود و پیشنهاد جراحی زیبایی پلک ها لیپوساکشن و لایه برداری از پوست را داد اکنون نیز پس از انجام این عمل ها کاملا از نتیجه آن راضی هستم.))

افراد مناسب عمل فانتزی از نظر بهترین جراح بینی

بهتر است پیش از انتخاب مدل بینی که در نظر دارید، توصیه های بهترین جراح بینی فانتزی را در این خصوص بشنوید. این عمل برای افرادی مناسب است که بینی های استخوانی دارند و عضروف بینی شان بسیار محکم و مقاوم است. البته کیفیت و جنس پوست نیز در این جراحی اهمیت ویژه ای دارد، هرچه پوست بینی نازک تر و صاف تر باشد نتیجه ی بعد از عمل هم بهتر و زیباتر خواهد شد. در نهایت شما باید برای عمل بینی فانتزی فاکتورهای اصلی مانند استخوان و غضروف مناسب و پوست ایده آل را در اختیار داشته باشید. از نظر بهترین جراح بینی فانتزی، انجام عمل فانتزی روی بینی های گوشتی و یا بینی هایی که دارای پوست ضخیم هستند نتیجه مطلوبی در بر نخواهد داشت از این رو توصیه می شود که حتما قبل از تصمیم گیری ذهنی یک مشاوره از بهترین جراح بینی دریافت نمایید تا بتوانید منطقی تر نسبت به انجام این عمل اقدام نمایید.

معاینه بهترین جراح بینی فانتزی

در ادامه نکاتی مهم برای کاندیدای جراحی بینی فانتزی بیان می شود که باید به آن توجه ویژه داشت. این موارد تاثیر به سزایی در نتیجه بعد از عمل و میزان موفقیت آن خواهد داشت :

سن

توجه به سن بیمار مهم است هرچه جوان تر و شاداب تر باشید نتیجه عمل بینی فانتزی نیز بهتر خواهد بود، انجام این نوع جراحی برای افراد مسن توصیه نمی شود .همچنین، بهتر است این روش زمانی انجام شود که رشد استخوانی و بافت نرم صورت کامل شده باشد، که معمولا در سن ۱۶ تا۱۸سالگی اتفاق می افتد. بهترین سن برای بینی فانتزی بین 20 تا 30 سالگی است.

سلامت بیمار

شما باید در سلامت کامل باشید و شرایط بیهوشی در اتاق عمل را داشته باشید، بهترین راه این است که چکاپ و آزمایشات لازم قبل از عمل را انجام دهید. معمولا برای جراحی بینی فانتزی افرادی که بیماری خاصی ندارند و سلامت عمومی مناسبی دارند، کاندیدای خوبی هستند. بیماران مبتلا به دیابت، بیماری های قلبی، اختلالات خونریزی، بیماری ریوی یا فشار خون بالا، لازم است برای انجام جراحی بینی، ابتدا با پزشک خود مشورت کنند.

نگرش مثبت و انتظارات منطقی از جراحی بینی

همانطور که در ابتدا اشاره شد شما باید یک دید منطقی و آگاهانه داشته باشید، انتظارات شما از نتیجه جراحی بینی باید مطابق با شرایط و وضعیت فعلی تان باشد، طبیعتا اگر بینی گوشتی با پوشت زخیم داشته باشید امکان انجام جراحی بینی فانتزی را نخواهید داشت. چرا که بینی های فانتزی بسیار ظریف و کوچک هستند و بینی های گوشتی این قابلیت را ندارند که بیش از اندازه کوچک و سربالا شوند. از این رو باید نگرش خود را مثبت نموده و دید منطقی داشته باشید. مشاهده نمونه عمل های بهترین جراح بینی فانتزی به شما کمک می کند تا نتیجه مطلوب و منطقی عمل را در نظر بگیرید.

نارضایتی از ظاهر

اگر از ظاهر بینی خود راضی نیستید و به دنبال یک تغییر بزرگ می گردید حتما جراحی بینی فانتزی برایتان مناسب است . اگر شرایط آن را داشته باشید این بهترین گزینه است و شما مناسب ترین فرد برای عمل بینی . معمولا افرادی که قوز روی بینی دارند و یا بینی آن ها بیش از اندازه بزرگ و افتاده است کاندید خوبی برای این عمل هستند. همچنین بهتر است بدانید که تاثیر این جراحی تنها در بینی شماست و اگر نارضایتی کلی از چهره خود دارید، حتما پیش از آن با بهترین جراح بینی فانتزی مشورت کاملی داشته باشید تا درباره دیگر نکات چهره تان به شما مشاوره بدهند.

عملکرد دستگاه تنفسی

شما در صورتی که مبتلا به مشکلات تنفسی مانند پولیپ بینی یا مشکلات دیگر هستید می توانید از جراحی بینی فانتزی کمک بگیرید تا علاوه بر درمان مشکل تنفستان بر روی زیبایی ظاهری هم اقدام کرده باشید.

برش در جراحی بینی فانتزی

جراح سعی دارد که به نحو احسن برش های مناسب برای کوچک کردن پره های بینی در نظر بگیرد. انتخاب روش برش های لازم برای فرم بهتر بینی با جراح است که با توجه به فرم کلی چهره درنظر می گیرد که کدام قسمت ها را با چه زاویه و اندازه ای برش دهد. به طور کلی دو نوع برش برای بینی وجود دارد که باعث کوچک شدن و فرم گرفتن پره ها می شود و آن هم شامل موارد زیر است :

  • برش ویر
  • برش جوزف

از تکنیک های کلی برای تغییر پره های بینی که در جراحی بینی استخوانی نیز وجود دارد ، برش های نام برده یعنی ویر و برش های جوزف هستند که به عنوان تکنیک های اصلی برای کوچک کردن سوراخ های بینی که منجر به کوچک و تغییر در ساختار پره های بینی در نظر گرفته می شوند. برای درک بهتر باید بدانید که در وهله اول برش ویر که جزو رایج ترین روش ها برای کوچک کردن پره های بینی و سوراخ ها بینی هستند برش ها از کنار سوراخ بینی زده می شود و در در نقطه تماس آن با گونه بخش کوچکی از پره برداشته می شود و مجدد در همان نقطه بخیه زده می شود. با ایجاد این برش و بخیه مجدد آن، سوراخ بینی جمع می شود و در محل ایجاد شکاف متصل می شود و فرم زیبایی در سوراخ های بینی با کوچک کردن پره های بینی ایجاد می شود .

در برش های دیگر که به جوزف معروف هستند، برای کوچک کردن پره های بینی بخشی از بافت پایه بینی استفاده می شود و با ایجاد زاویه ای مناسب این قسمت برش داده می شود و بین ستون بینی و لبه سوراخ بینی بخیه زده می شود. برای انجام این جراحی در ابتدا از روی پایه بینی لبه هلالی شکل پوست برداشته می شود و شکافی با دقت در ناحیه بالای سوراخ بینی ایجاد می شود و تغییرات لازم توسط پزشک ایجاد می شود. تمامی این پروسه بایستی تحت نظر بهترین جراح بینی فانتزی انجام شود تا نتیجه به زیبایی هرچه تمامتر باشد.

 

در هر نوع بینی امکان جراحی فانتزی بینی وجود ندارد، در بینی هایی از نوع گوشتی که ظاهر پهنی دارند و دارای غضروف های ضعیفی هستند نمی توان فرم فانتزی و عروسکی در بینی ایجاد کرد بنابرین به هیچ عنوان برای انجام این جراحی انتظارات نابه جا نداشته باشید .

عواملی که جراح بینی فانتزی در عمل اثر می دهد

طول بینی : به طور کلی طول بینی از ناحیه ای که میان دو چشم است تا نوک بینی باید متناسب و اندازه باشد. به تعبیری دیگر باید به چهره فرد زیبایی بخشد.
پهنا یا عرض بینی : واقعیتی که وجود دارد این است که این مساله در تفاوت بینی زنان و مردان به خوبی قابل درک است. برای مثال در مردان به دلیل اینکه آناتومی بینی شان متفاوت تر است و استخوان بینی در آنها بزرگ تر و پهن تر است حتی در صورتی که تحت جراحی قرار گیرند بینی شان به اندازه بینی زنان باریک نمی شود. زیرا که اصلا نیازی نیست آنقدر کوچک و باریک شود. از طرف دیگر استخوان صورت شان نیز از زنان بزرگتر و پهن تر می باشد. از این رو پزشکان تفاوت های جنسیتی را در مردان و زنان نیز در هنگام جراحی بینی مورد نظر قرار می دهند.
نوک بینی : نوک بینی یکی از بخش های مهمی در بینی است که تا حد زیادی زیبایی بینی را به عهده دارد. بسیاری از زنان در هنگام جراحی می خواهند که نوک بینی بسیار بالا برود و قوس بینی زیاد باشد. در صورتی که در مردان این اتفاق کاملا برعکس است. مردان بینی با قوس شدید را نمی پسندند و می خواهند که عادی باشد. از لحاظ اصول زیبایی شناسی نیز بینی صاف با قوسی خفیف در مردان بسیار زیبا تر جلوه می کند.

*در جراحی بینی حقیقتی وجود دارد مبنی بر اینکه جراح بینی هرچقدر با تجربه تر و پخته تر باشد تا حد زیادی می تواند در طراحی برنامه جراحی موفق تر عمل کند. در واقع جراح مجرب می داند که یک مدل خاص بینی به صورت مراجعه کننده خودش تناسب و زیبایی بیشتری را می بخشد زیرا که تعداد زیادی از افراد را مشاهده کرده است و تجربه دارد. از این رو بهترین جراح بینی فانتزی می تواند مشاوره های دقیق تری ارائه کند. تفاوت های جنسیتی و فرم صورت در افراد از جمله معیارهایی است که باید در طول جراحی مد نظر قرار گیرد تا خروجی کار مطلوب باشد.

تفاوت عمل فانتزی با نیمه فانتزی از دید بهترین جراح بینی

جراحی بینی فانتزی با بینی نیمه فانتزی چه تفاوتی دارد ؟

اگر برای شما هم این سوال پیش آمده که بینی فانتزی و نیمه فانتزی چه تفاوتی دارد و بهترین جراح بینی فانتزی می تواند جراحی نیمه فانتزی نیز انجام دهد یا خیر، الان به شما توضیح می دهیم!
بینی فانتزی بسیار کوچک و سر بالا بوده و پره های بینی و سوراخ‌های آن بسیار نازک و کوچک هستند. در افرادی که بینی های استخوانی دارند، امکان انجام جراحی بینی فانتزی وجود دارد. اگر بینی شرایطی داشته باشد که نتوان تغییرات زیادی روی آن انجام داد، بهترین جراح بینی می تواند از عمل نیمه فانتزی کمک بگیرد .همچنین افرادی که تمایل به داشتن بینی متناسب با اجزای صورت خود هستند، نیز معمولاً بینی نیمه فانتزی را ترجیح می دهند، چرا که جراحی بینی فانتزی کاملاً عروسکی بوده و بسیار متفاوت از سایر عمل ها خواهد بود. این نوع بینی بیشتر برای افرادی مناسب است که اجزای صورت بسیار ظریفی دارند و البته پوست بینی بسیار نازک و غضروف متناسبی را به همراه دارند. امروزه بیشتر جراحی ها و به خصوص برای خانم ها به صورت نیمه فانتزی انجام می شود. اما افرادی هم هستند که تمایل به داشتن بینی بسیار کوچک و ظریف هستند. بهترین جراح بینی فانتزی با توجه به شرایط متقاضی تصمیم می‌گیرد که کدام نوع بینی، برای ایشان مناسب است. ممکن است فردی تمایل به داشتن بینی بسیار کوچک و سربالا داشته باشد، اما این جراحی باعث می‌شود که مشکلات تنفسی برای وی ایجاد شود جراح در این صورت باید از انجام عمل بینی فانتزی به عروسکی خودداری کرده و راهنمایی های لازم را فرد متقاضی ارائه نمایند.

جراحی بینی فانتزی و نیمه فانتزی

مزایای عمل عروسکی توسط بهترین جراح بینی فانتزی

اگر بینی استخوانی و محکمی دارید که پوست آن نیز نازک و شفاف است ، گزینه ی مناسبی برای انجام جراحی بینی فانتزی خواهید بود. بینی فانتزی در صورتی که با توجه به معیارهای زیبایی شناسی در نظر گرفته شود و انجام گردد بهترین نتیجه را به متقاضی ارائه خواهد نمود. باید توجه داشته که بینی فانتزی برای افرادی مناسب است که صورتی ظریف دارند و البته باید بینی ساختاری استخوانی داشته باشد و به هیچ عنوان از فردی که دارای بینی گوشتی است نباید انتظار داشتن بینی فانتزی بعد از عمل را داشته باشید. بینی فانتزی در صورتی که توسط متخصص جراحی انجام شود به هیچ عنوان مشکلات و بیماری ها و یا حتی گرفتگی های تنفسی را ایجاد نمیکند و البته این قابلیت را دارد که به صورت هم زمان با عمل امکان برطرف کردن پولیپ را برای متقاضیان ایجاد نماید.

گاهی اوقات انجام این جراحی ضرورت بالایی دارد. بعد از اینکه مشکلات ساختاری بینی برطرف شدند دیگر خطری برای سلامتی فرد وجود نخواهد داشت. این مورد یکی از مهم ترین مزایای جراحی بینی است. دلیل دوم برای رینوپلاستی اصلاح بینی و بهبود ظاهر آن است تا بینی به صورت بیشتر بیاید، یکی از مزایای جراحی بینی فانتزی ایجاد تناسب و تطابق با چهره طبق استاندارد ها و معیارهای زیبایی شناسی می باشد، در حقیقت هدف از جراحی برخورداری از یک بینی در ایده آل ترین حالت ممکن است و در صورتی که این هدف به طور کامل و جامع توسط جراح انجام شود می تواند نتایج ایده آل و زیبایی را به همراه داشته باشد که با ماندگاری بالا وب دون نیاز به جراحی مجدد بینی خواسته های فرد را برطرف می نماید.

پس از اتمام دوره نقاهت ظاهر بینی به شکل دلخواه بیمار در می آید. رضایت بیمار بعد از جراحی بینی به دلیل بهبود ظاهر کلی صورت معمولاً بالا است. در اغلب موارد جراحی بینی مزایای بسیاری دارد که با توجه به تغییر و بهبود ظاهری بینی می توان گفت که مزایای آن نسبت به معایب و مشکلاتی که به وجود می آورد بسیار بیشتر است.

استاندارد هایی که از بهترین جراح بینی فانتزی در نظر دارید

امروزه اهمیت دادن به علم زیبایی شناسی و توجه به معیارهای آن یکی از مهم ترین مواردی است که در تمامی حوزه های زیبایی چهره مطرح شده است، بسیاری از پزشکان با تکیه بر استاندارد و معیارهای اصولی زیبایی شناسی سعی در ایجاد چهره ای نرمال و طبیعی اما زیبا و منحصر به فرد دارند. این امر در جراحی بینی فانتزی نیز نقش به سزایی دارد و باعث می شود که جراح با توجه به آن و اجرای قواعد زیبایی شناسی از دستکاری بیش از اندازه بینی و خارج کردن آن از فرم ایده آل و استاندارد خودداری نماید.

یکی از مهم ترین مسائلی که در جراحی بینی وجود دارد این است که اصول زیبایی شناسی در آن رعایت شود. در واقع هر نوع جراحی ای باید بر طبق اصولی باشد تا نتیجه درمان و جراحی بر طبق آن بررسی شود.
در جراحی بینی تکنیک ها و مدل های مختلفی برای جراحی بینی وجود دارد تا نتیجه جراحی پیش بینی شود. از این رو پزشکان قبل از اینکه وارد روند جراحی شوند ابتدائا برنامه ی جراحی را برای مراجعین خود مطرح می سازند و خروجی کار را تا حدودی برای آنان روشن می کنند.
فرم و حالت کلی بینی در روند جراحی باید برطبق چهره فرد تعیین شود.
برای مثال در مواردی مشاهده شده است که افرادی برای جراحی بینی مراجعه کرده اند و خواسته شان این بوده است که بینی شان عروسکی یا فانتزی جراحی شود. اما با بررسی هایی که بهترین جراح بینی فانتزی انجام می دهد به این نتیجه می رسد که بینی عروسکی با حالت چهره این فرد تناسبی ندارد. از این رو مراجعه کننده خودش را از این موضوع مطلع گردانیده است. البته تصمیم گیری نهایی در زمینه حالت بینی به عهده خود فرد می باشد. اما در این میان جراح متخصص وظیفه دارد که مراجع خود را آگاه سازد.

مشاوره از بهترین جراح بینی فانتزی

توصیه های بهترین جراح بینی فانتزی برای قبل عمل

بهتر است که هر بیمار عکس هایی از چهره هایی که مایل است به آنها شبیه شود را همراه خود بیاورد و درباره آن با جراح خود صحبت کند. این کار ابزاری برای مشخص نمودن نظرات بیمار است. به خاطر داشته باشید هدف از جراحی بهبود وضعیت ظاهری و ایجاد هماهنگی بیشتر در اجزای صورت است.

 جراحی زیبایی در مورد هر فرد مختص به اوست و هیچ عملی مشابه عمل جراحی انجام شده برای فرد دیگر نخواهد بود. بهترین جراح بینی فانتزی با ایجاد راهکارهایی می تواند تصوری از نتیجه جراحی به شما بدهد.

  • دیدن عکس های قبل و بعد از عمل بیمارانی که مشکلاتی نظیر شما داشته اند می توانند در ایجاد تصوری از مناسب به شما کمک کند.
  • تصویر طرح پیشنهادی ممکن است توسط جراح بر روی عکس های مخصوص عمل کشیده شود و یا طرح کار جداگانه‌ای به شما نشان داده شود تا متوجه تغییرات در نظر گرفته شده باشید.
  • در مورد برخی جراحی ها مانند کشیدن ابرو یا پیشانی ممکن است جراح با کشیدن ناحیه مورد نظر در جلوی آیینه حدود تغییرات را به شما نشان دهد.
  • روش دیگر طراحی به کمک کامپیوتر است. ابتدا عکس هایی که از شما گرفته شده به کامپیوتر منتقل می‌شود و سپس تصویر پیشنهادی توسط کامپیوتر به شما داده می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که تصویر پیشنهادی فقط احتمال تغییرات را به شما نشان داده و نمی تواند نتیجه کار را پیش بینی نماید.

 پس از  مشخص شدن خواسته های شما جراح صورت آن را ارزیابی می‌کند و به مواردی نظیر وضعیت پوست استخوان و ابعاد زور توجه می‌کند و عکس های فتوگرافی از صورت شما در زوایای مختلف گرفته خواهد شد. از این عکس ها هم در حین عمل استفاده می شود و هم در صورت رضایت شما در مسائل آموزشی و پژوهشی به کار گرفته خواهد شد.

توجه به سابقه بیماری احتمال استفاده از دخانیات و الکل عدم استفاده از برخی داروهای مسکن از چند هفته قبل از عمل و سابقه ایجاد گوشت اضافی و سایر موارد مهم برای بهترین جراح بینی تهران هستند.

به خاطر داشته باشید که تمام مراحل کار باید با آرامش انجام شود و فرصت کافی برای فکر کردن وجود داشته باشد. همراهی یکی از دوستان یا اقوام نزدیک در هنگام مشاوره به شما اطمینان خاطر بیشتری می‌دهد .

سوالات خود را کاملاً به یاد آورده و مطرح نمایید ولی مشروط به آنکه تحت تاثیر تصمیم گیری های وی قرار نگیرید. جلسات مشاوره ممکن است بیش از یک جلسه به طول بیانجامد و رضایت نامه های قبل از جراحی پس از آگاهی کامل از خطرات احتمالی امضا می شود. بعد از این مرحله زمان عمل مشخص شده و دستورات قبل و بعد از جراحی به شما داده خواهد.

نکات مراقبتی بعد ازعمل فانتزی

چگونگی و طرز خوابیدن در جراحی بینی، تاثیر فوق العاده بسزایی در فرم بینی دارد. توجه داشته باشید اصلاح نحوه خوابیدن پس از عمل بینی اهمیت بالایی دارد چرا که هر چقدر هم جراحی بینی موفق ورضایت بخشی واقع شود باز هم ممکن طرز اشتباه خوابیدن فرد موجب طولانی تر شدن پروسه درمانی و همچنین شکل گیری نامناسب بینی گردد. نح.ه صحیح در خوالیدن علاوه بر فرم گیری صحیح موججب کاهش هرچه زودتر ورم بینی می گردد.

نحوه قرارگیری سر

یکی از نکات حائز اهمیت  که بهترین جراح بینی کرج به شما متذکر می شود ، در خوابیدن پس از جراحی بینی، نحوه قرارگیری سر می باشد به این صورت که در هنگام خوابیدن از دو بالش استفاده شود طوری که سر در زاویه 30 درجه بالاتر از قلب قرار بگیرد.

به پهلو خوابیدن

اکیدا توصیه می گردد که بمدت 2 الی 3 هفته به هیچ وجه به پهلو نخوابید چرا که زمانی که به پهلوی چپ یا راست می خوابید ممکن است آن سمت از بینی متورم گردد.

به پشت خوابیدن

بهترین نوع خوابیدن پس از عمل بینی به پشت خوابیدن می باشد زیرا در این نوع خوابیدن خون به راحتی جریان پیدا می کند و تورم بینی سریع تر کاهش می یاید.

دیابت از جمله بیماری های متابولیسمی است که در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند، بدن وظیفه خود را در خصوص تولید قند به درستی انجام نمی دهد. این اختلال باعث می شود تا در برخی از ارگان های بدن نیز اختلال ایجاد شود.

بهتر است تمامی نکات مربوط به خوابیدن و نحوه آن بعد از عمل را به صورت دقیق از بهترین جراح بینی فانتزی بپرسید.

زمان مناسب جراحی از دید بهترین جراح بینی فانتزی

با احتساب سه ماه زمان برای دوران نقاهت می توانید برای انجام جراحی بینی برنامه ریزی کنید. فردی که جراحی انجام می دهد در بسیاری از موارد نیاز دارد تا سه ماه فعالیت های اجتماعی و کارهای مهم خود را به تعویق بیندازد. پاییز و بهار زمان مناسبی برای گذراندن دوران نقاهت هستند.

اگر فردی قصد انجام جراحی بینی برای موقعیت خاصی داشته باشد باید از چندین ماه قبل این جراحی را انجام دهد و مشکلات و پیچیدگی های احتمالی بعد از عمل را پشت سر بگذارد و بهتر است جراح بینی فانتزی خود را در جریان همه این موارد بگذارد.

هزینه عمل توسط بهترین جراح بینی فانتزی

از جمله دغدغه های فکری اغلب متقاضیان این است که هزینه جراحی بینی و اقدامات قبل از جراحی بینی و اقدامات بعد از جراحی بینی توسط بهترین جراح بینی فانتزی چقدر می شود؟
در واقع بایستی جراح متخصص به طور کامل بینی و شرایط فرد را بررسی کند تا متوجه شود چه عملی به چه شکلی برای ایشان لازم است و پس از معاینه کامل می توان به طور قطعی درباره هزینه ها اظهار نظر کرد.

بهترین جراح بینی فانتزی کیست؟

انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی معمولا برای متقاضیان کمی دشوار است. اما شما اگر آگاهی های لازم قبل از انتخاب جراح را داشته باشید با دقت بیشتر و حساسیت بالاتری نسبت به گزینه های خود نگاه می کنید. سعی کنید تمامی موارد را به خاطر داشته باشید تا بتوانید برای انتخاب جراح هوشمندانه عمل کنید. البته که انجام جراحی بینی تا حدود بسیاری به ساختار بینی و آناتومی آن بستگی دارد اما هنر و تجربه جراح امری است که نمی توان آن را انکار نمود. از این رو توصیه می شود قبل از انتخاب جراح به موارد زیر توجه داشته باشید :

از پزشک بخواهید که نمونه بینی هایی که به صورت فانتزی و نیمه فانتزی جراحی شده اند را به شما نشان دهد. همچنین افرادی که تحت این عمل قرار گرفته اند را نیز دقت کنید که قبل از جراحی فرم بینی شان چگونه بوده و چه تغییراتی روی آن انجام شده است. به مواردی مانند فرم و اندازه بینی بعد از جراحی دقت کنید و همچنین به نحوه ی برش های بینی و بخیه ها توجه داشته باشید.

در نمونه کارها به ساختار بینی های عمل شده دقت داشته باشید که قرینه سازی و ظرافت تیغه آن به خوبی ایجاد شده باشد. از جراح بخواهید که نزدیک ترین نتیجه بعد از جراحی روی بینی خودتان را نیز به شما نشان دهد تا بتوانید به صورت تقریبی از فرم بینی بعد از عمل زیبایی آگاه شوید.

برای مشاهده نمونه عمل های بهترین جراح بینی فانتزی، دکتر کاظم زرگری فوق تخصص زیبایی می توانید به صفحه اینستاگرام ایشان مراجعه کنید و عمل های موفق را ببینید.

برای نتیجه گیری موفق از عمل زیبایی، حتما بایستی از بهترین جراح بینی فانتزی مشاوره بگیرید. دریافت مشاوره اولین گام برای داشتن نتیجه مطلوب از هر نوع جراحی زیبایی است.

در مشاوره شما با جراح بیشتر آشنا شده و نسبت به ایشان شناخت بیشتری کسب خواهید نمود . یکی از مهم ترین بخش های قبل از جراحی احساس امنیت خاطر و اطمینان به جراح است که شما را نسبت به انجام عمل بینی مصمم می نماید .

همچنین پزشک با مشاهده و بررسی کامل بینی و چهره شما، بهترین مدلی که برای چهره شما مناسب باشد را پیشنهاد می کند. اگر می خواهید از انتخاب خود رضایت کامل را داشته باشید، لطفا به توصیه ها و پیشنهادات بهترین جراح بینی تهران گوش دهید.

تحقیقات فضای مجازی امروزه بسیار زیاد شده است . با مراجعه به شبکه های اجتماعی بسیاری از ضفحات وجود دارند که فیلم و عکس هایی از نمونه کارهای جراحان را قرار داده اند. دکتر کاظم زرگری نیز نمونه کارهای بسیاری را در شبکه اجتماعی اینستاگرام و آپارات قرار داده است که شما با مراجعه به این پیج می توانید به راحتی تمامی فیلم های قبل و بعد از جراحی بینی فانتزی را مشاهده نمایید.

شما قبل از جراحی بینی چند جلسه مشاوره نیاز دارید. در زمان مراجعه به جراح با افرادی که تحت عمل جراحی قرار گرفته اند صحبت کنید. از ایشان بخواهید که عکس های قبل از عمل بینی شان را به شما نشان دهند و میزان رضایت مندیشان از عمل جراحی بینی را جویا شوید.

بدون شک این افراد به طور دقیق و صادقانه نظرات خود را اعلام می کنند و از این طریق شما با اطمینان بیشتری می توانید جراح بینی فانتزی را انتخاب کنید. انتخاب جراح با توجه به توصیه های افراد دیگر و میزان رضایت بالایی که دارند بهتر از مواردی است که ناشناخته و بدون آگاهی انجام شود. در نهایت شما می توانید با آگاهی از تمامی نکات و موارد ، تحقیقاتی که انجام داده اید را جمع بندی کنید و بهترین جراح بینی فانتزی را با توجه به نظر و اعتماد خود انتخاب نمایید.

بهترین جراح بینی فانتزی کسی است که بتواند ساختار بینی را به خوبی آنالیز و تغییراتی که نیاز است با ظرافت و دقت بسیار بالا ایجاد نماید. با توجه به اهمیت این مساله باید دقت نمایید که انتخاب جراح با توجه به سابقه کاری ایشان و نمونه کارهایی که در زمینه عمل بینی فانتزی و نیمه فانتزی داشته است انجام شود. چرا که در جراحی بینی فانتزی بینی بیشتر از یک بینی طبیعی کوچک می شود و تیغه بینی نازک و سربالا خواهد بود. از این رو ممکن است امکان ترمیم بینی برای فرد وجود نداشته باشد و یا اینکه با ریسک بالایی انجام شود که در این شرایط مهم ترین نکته انتخاب جراح با تجربه و متخصص در این زمینه است . جراح باید تیغه بینی را متقارن، سوراخ های آن را متوازن و هم اندازه و فرم بینی را بسیار ظریف ایجاد نماید.

نتیجه گیری ازبهترین جراح بینی فانتزی

در مقاله ای که خواندید از ابتدا و در طول آن تمامی توجه مان معطوف برای آن بود که بسیاری از استاندارهای زیبایی شناسی که در جراحی بینی مطرح است را مورد بررسی قرار دهیم.
از مهم ترین توصیه های ما این است، در صورتی که تصمیم دارید برای جراحی بینی اقدام کنید حتما از بهترین و معتبر ترین پزشکانی که در حوزه جراحی بینی وجود دارد کمک بگیرید.
از جمله مهم ترین نکاتی که باید در پیش چشم و نظر خود داشته باشید این است که تجربه و مهارت پزشک بیشترین تاثیر گذاری را بر موفقیت جراحی بینی دارد. زیرا که پزشک با اتکا بر تجربه می تواند بهترین برنامه جراحی را متناسب با حالت کلی چهره شما برنامه ریزی می کنند.

برای انتخاب بهترین جراح بینی فانتزی مشاهده نمونه کارهای جراح بسیار کمک کننده می باشد ، جراحی بینی را انتخاب نمایید که تجربه کافی را در این زمینه داشته باشد برای دریافت مشاوره های بیشتر در رابطه با جراحی بینی فانتزی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید .

سوالات رایج از بهترین جراح بینی فانتزی

اگر سوالات دیگری در این زمینه دارید در پایین صفحه در بخش نظرات با ما مطرح کنید . در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود .

نام خود را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
There has been some error while submitting the form. Please verify all form fields again.

دکتر کاظم زرگری

دکتر کاظم زرگری

با انجام اعمال زیبایی جراحی بینی تهران یا رینوپلاستی هستند.
برچسب ها:
مقالات مرتبط
مراقبت های ضروری قبل از جراحی بینی

مراقبت های ضروری قبل از جراحی بینی

اطلاع داشتن و رعایت مراقبت های ضروری قبل از جراحی بینی برای اطمینان از یک جراحی مطلوب بسیار مهم است. برخی از دستورالعمل هایی قبل از انجام عمل بینی باید انجام شود بسیار حیاتی است...

پولیپ بینی

پولیپ بینی

پولیپ بینی یک رشد غیر طبیعی و خوش خیم در بینی است که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در تنفس و عملکرد بینی شود. برخی اطلاعات مهم درباره پولیپ بینی: پولیپ ها رشدهای پرآب و ژلاتینی...

ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه

ورم بعد از پروتز سینه ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود و این مسأله می‌تواند برای زنانی که این عمل جراحی را انجام داده‌اند، موضوعی نگران‌کننده باشد. در زیر به مقدمه‌ای متفاوت در...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *